تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804002153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از تعاوني‌هاي روستايي حمايت کامل مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵ق.ظ)
رضوي: دولت از تعاوني‌هاي روستايي حمايت کامل مي‌کند موج - معاون توسعه امور روستايي و مناطق محروم معاون اول رئيس جمهور گفت: دولت با اعطاي تسهيلات کم بهره به تعاوني‌هاي روستايي، از اين تشکل‌ها حمايت کامل مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدابوالفضل رضوي در همايش شوراها و دهياري‌هاي ورامين که در سالن همايش‌هاي شهرداري ورامين برگزار شد، اظهار داشت: جايگاه شوراهاي اسلامي شهر و روستا در قانون اساسي و مديريت اجرايي کشور بسيار رفيع ارزشمند است؛ چرا که شوراها در ايران نماد حضور آحاد مردم در تصميمات اجرايي کشور مي‌باشند.
وي گفت: تمامي مسوولان وظيفه دارند تا نقش خود را در توسعه و آباداني مناطق مختلف، از جمله روستاها به درستي ايفا کنند، ولي؛ در اين بين نقش خود روستا نشينان و شوراهاي روستا بسيار مهم و کليدي خواهد بود.
وي اظهار داشت: دولت به تنهايي مسوول توسعه مناطق روستايي نيست، بلکه بيشتر وظيفه اجرايي و تسهيل قوانين براي حضور بخش خصوصي را دارد، در سيستم‌هاي حکومتي و اجتماعي جهان هيچ امري بدون حضور مردم محقق نمي‌شود.
وي اظهار داشت: حضور پرشور آحاد مردم در تمامي صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي از نخستين روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي باعث شده تا توطئه‌هاي دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي خنثي شود، ولي؛ بايد پذيرفت که اين نقش در خنثي کردن توطئه‌هاي اقتصادي دشمن کمرنگ بوده است و بايد با دخيل کردن مردم در امور اقتصادي، در اين خنثي نمودن اين توطئه نيز سربلند بيرون آئيم.
رضوي گفت: وظيفه انبيا و اولياء الهي در ايجاد حکومت اسلامي، برپايي عدل و قسط در جامعه بوده است و انقلاب اسلامي ملت ايران به رهبري امام راحل نيز با اين هدف به پيروزي رسيد.
وي تصريح کرد: در برخي از کشورهاي اسلامي چون حضور و مشارکت مردم وجود نداشت، تشکيل حکومت اسلامي در آن‌ها محقق نشد.
معاون توسعه امور روستايي و مناطق محروم معاون اول رئيس جمهور گفت: امروز بايد تلاش کنيم تا فعاليت‌هاي اقتصادي مردم در قالب اقتصاد مقاومتي در همه بخش‌ها پررنگ تر شود که البته دولت تدبير و اميد براي تحقق اين مهم برنامه ريزي دقيقي صورت داده است.
وي اظهار داشت: مردم مانند شاخه‌هاي جزئي از افتصاد کشور مي‌توانند با سرمايه‌هاي اندک جريان‌هاي بزرگ اقتصادي را شکل دهند و اين مهم در روستاها با مشارکت روستا نشينان و شوراهاي روستان امکان پذير است.
وي گفت: دولت تدبير و اميد طرح راه اندازي شرکت‌هاي توسعه روستايي را براي حضور و مشارکت آحاد مردم اماده کرده و اين طرح مي‌تواند در ايجاد فرصت‌هاي شغلي پايدار براي روستاييان که در نهايت به عمران و آباداني بيش از پيش مناطق روستايي منجر مي‌شود نقش به سزايي ايفا کند.
رضوي اظهار داشت: در طرح دولت، به شرکت‌هاي توسعه روستايي که اقدام به جذب سرمايه‌هاي اندک مردم کرده باشد چهار برابر سرمايه شرکت، تسهيلات مالي با سود بسيار کم پرداخت خواهد شد.
وي گفت: در سياست راه اندازي شرکت‌هاي توسعه روستايي، بيشترين خدمات و تسهيلات مالي براي راه اندازي اوليه آن‌ها در نظر گرفته شده و فرمانداران و شوراهاي روستا بايد در کنار بهره برداران و کشاورزان زمينه اين مهم را فراهم کنند.
وي افزود: تسهيلات مالي دولت با بهره بسيار کم و با استراحت چند ساله به شرکت‌هاي روستايي پرداخت مي‌شود و آن دسته از شرکت‌هايي که از خانواده معظم شهدا، ايثارگران و افراد تحت پوشش کميته امداد تشکيل مي‌شوند از تسهيلات مالي بيشتري برخوردار مي‌شوند.
وي گفت: امروز روستاها در مناطق مختلف جهان داراي کاربردهاي کشاوري و صنعتي مهمي مي‌باشند به طوري که شاهديم قطعات فضا پيماهاي بزرگ کشور هندوستان در مناطق روستايي ساخته مي‌شود.
وي تأکيد کرد: روستاهاي ايران نيز از ظرفيت‌هاي بسيار مهمي برخوردار مي‌باشند و بايد با تأمين زير ساخت‌هاي لازم، فرصت‌هاي شغلي را به جاي شهرها در مناطق روستايي ايجاد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن