تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801214664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان‌نژاد: با کي‌روش مقتدرانه‌تر به جام‌جهاني مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: قوچان‌نژاد: با کي‌روش مقتدرانه‌تر به جام‌جهاني مي‌رويم
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: از ماندن کي‌روش در تيم ملي خوشحالم اما نکته‌اي که مرا خوشحال‌تر کرد، انتخاب جواد نکونام به عنوان دستيار کي‌روش بود.
فارس: رضا قوچان‌نژاد در خصوص حضورش در شهر مشهد براي شرکت در مراسم برترين‌هاي فوتبال استان خراسان رضوي گفت: خيلي خوشحالم که در مشهد حضور دارم و برايم باعث افتخار است که به چنين مراسمي دعوت شدم و اميدوارم که لايق اين محبت همشهريانم باشم.
وي درباره باقي ماندن کارلوس کي‌روش در تيم ملي فوتبال کشورمان ادامه داد: واقعاً از اين موضوع خوشحالم که کي‌روش در فوتبال ايران ماندني شد، اما نکته‌اي که بيش از هر چيزي مرا خوشحال کرد، انتخاب دوست عزيزم جواد نکونام به عنوان دستيار کي‌روش در تيم ملي بود که مي‌دانم او مي‌تواند حتماً در تيم ملي کمک‌هاي زيادي انجام دهد و قطعاً حضور کي‌روش و نکونام در کنار هم مي‌تواند باعث موفقيت شود، همانطور که ما در کنار هم زحمات زيادي کشيديم و به نتايج خوبي هم دست پيدا کرديم، اما همين که کي‌روش به عنوان مربي تيم ملي انتخاب شد، قلبم مي‌گويد که باز هم مي‌توانيم در آينده با اين تيم موفق‌تر از قبل باشيم.
قوچان‌نژاد اظهار داشت: کي‌روش مربي بزرگي است که در فوتبال جهان هم شناخته‌شده است و بي‌شک حضور او در کنار حمايت‌هاي مردم از تيم ملي مي‌تواند به آينده اين تيم کمک کند. کي‌روش يک مربي حرفه‌اي با قلبي بزرگ است که دانش زيادي درباره مسائل فني دارد و مي‌توانيم با اقتدار در جام جهاني بعد شرکت کنيم.وي افزود: موفقيت در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني فقط به کي‌روش بستگي ندارد و بايد همه مسئولاني که در فوتبال نقش دارند، دست به دست هم بدهند تا در کنار هم به رشد فوتبال ايران کمک کنيم.
مهاجم خراساني تيم ملي فوتبال کشورمان درباره انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال خراسان هم اظهار داشت: بايد بگويم واقعاً از صميم قلب از انتخابم به عنوان فوتباليست سال استان خراسان خوشحالم و وقتي اسم من براي گرفتن جايزه خوانده شد، در چشمانم اشک جاري شد چون واقعاً علاقه مردم شهرم نسبت به خودم را ديدم و نمي‌دانم از اين همه شور و هيجان چگونه بايد قدردان باشم و دست همه هوادارانم را مي‌بوسم.
قوچان‌نژاد درباره آينده فوتبالي خودش هم خاطرنشان کرد: من با الوکره قطر قراردادي چهارماهه بستم اما هنوز يک سال ديگر با تيم انگليسي‌ام قرارداد دارم و نمي‌دانم که آينده فوتبالي من چه خواهد شد، اما قطعاً طي يک ماه آينده تصميم نهايي را درباره آينده فوتبالم مي‌گيرم.
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص اينکه از چه کشورهايي پيشنهاد دارد اظهار داشت:‌ از چند کشور عربي، از ايران و همچنين از انگليس و اسپانيا پيشنهاداتي دارم، اما هنوز تصميم قطعي‌ام را نگرفته‌ام.
قوچان‌نژاد در پايان در خصوص اينکه ممکن است پيشنهاد تيم‌هاي ايراني را قبول کند، افزود: قطعاً اولين انتخاب من تيم‌هاي اروپايي خواهد بود اما باز هم بايد صبر کنم و روي پيشنهاداتم بهتر فکر کنم تا ببينم در آينده چه تصميماتي خواهم گرفت.



یکشنبه, 13 ارديبهشت 1394 ساعت 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن