تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803289119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ايران از هر موفقيت و توليد جديد اميد تازه‌اي مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰ب.ظ)
وزير بهداشت: مردم ايران از هر موفقيت و توليد جديد اميد تازه‌اي مي‌گيرند موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: مردم ايران از هر موفقيت و توليد جديد، اميد تازه‌اي مي‌گيرند چرا که توليد سرفصل کاهش وابستگي و انگيزش غرور ملي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، در مراسم بهره‌برداري از خط توليد و رونمايي از محصولات جديد پزشکي شرکت آوا پزشک در آشتيان از توابع استان مرکزي، افزود: برخي با وجود اينکه از منابع ملي پول مي‌گيرند، ولي به انحاي مختلف سعي در مأيوس کردن مردم دارند و مي‌خواهند نظام، مديران و مجلس را در اذهان مردم ناکارآمد جلوه دهند.
وي اظهار داشت: پاسخ کساني که قصد مأيوس کردن مردم را دارند بايد در سنگر توليد هدفمند داد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بيان کرد: زنده نگه‌داشتن اميد در دل مردم لبيک به فرمايشات مقام معظم رهبري و ادامه مسير امام راحل است و اين مهم بايد موردتوجه همگان قرار گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنانش عنوان کرد: استفاده از ظرفيت‌هاي دانش بينان در حوزه‌هاي مختلف به‌ويژه سلامت با بهره‌گيري از خلاقيت جوانان ايراني، پيشرفت کشور را تضمين مي‌کند.
هاشمي ادامه داد: ايران با تکيه‌بر وحدت، عمل‌گرايي، اتکا به خود و توجه به دانش به پيشرفت دست مي‌يابد و در اين راستا ورود استعدادهاي کشور در حوزه سلامت به‌عنوان يک نياز مطرح است که به مديريت، تعهد و پشتکار نياز دارد.
وي خاطرنشان کرد: هنوز در ايران توليد برخي تجهيزات پزشکي با نيازها فاصله دارد، که اين نقيصه بايد با دستان توانمند جوانان ايراني برطرف شود.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، آوا پزشک را يک شرکت مادر تخصصي موفق در حوزه تجهيزات پزشکي دانست و گفت: انتظار مي‌رود اين شرکت تنوع توليدات و حضور خود در بازارهاي جهاني را افزايش دهد.
وي افزود: شهرک صنعتي آشتيان قابليت تبديل‌شدن به شهرک سلامت را دارد و انتظار مي‌رود، فناوري تجهيزات پزشکي به‌عنوان بازوان مهم چرخه سلامت در اين شهرک مستقرشده و با کمک اين وزارتخانه و معاونت علمي رياست جمهوري روزبه‌روز گسترش يابد.
هاشمي بابيان اينکه استان مرکزي از مشکلات زيادي درزمينهٔ بهداشت و درمان رنج مي‌برد، بيان کرد: در آينده‌اي نزديک به اين استان سفرکرده و مشکلات را بررسي مي‌کند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در پايان، خواستار مساعدت دستگاه‌هاي اجرايي و مديريت شهري استان مرکزي در رفع مشکلات بهداشتي و درماني شد و گفت: سلامت يک کار بين بخشي است و وزارت بهداشت به‌تنهايي متولي تأمين سلامت نيست.
گفتني است؛ وزير بهداشت در سفره يک‌روزه خود به استان مرکزي از بيمارستان‌هاي شهرستان‌هاي آشتيان و تفرش بازديد و اقدامات و مراحل اجرايي برنامه تحول نظام سلامت در استان مرکزي را مورد ارزيابي قرارداد.
سرپرست استانداري مرکزي، نماينده مردم تفرش، آشتيان و فراهان در مجلس شوراي اسلامي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي اراک و جمعي از مقامات محلي در اين بازديدها وزير بهداشت را همراهي نمودند.
ارزيابي مسائل و مشکلات و نيازهاي پايه بهداشتي، درماني و آموزش پزشکي استان مرکزي نيز از ديگر برنامه‌هاي اين سفر بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن