تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819807797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ تند گوارديولا به کنايه سباستين کهل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
پاسخ تند گوارديولا به کنايه سباستين کهل موج - سرمربي اسپانيايي باواريايي‌ها در پاسخ به کنايه اخير هافبک دورتموند پاسخ تندي به وي داد.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از اينکه جدال 120 دقيقه‌اي تيم‌هاي بايرن‌مونيخ و بورسيا دورتموند در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي آلمان با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت و بايرن در ضربات پنالتي 2 بر صفر مغلوب زردپوشان وستفالن شد، سباستين کهل، هافبک 35 ساله دورتموند در کنايه به باواريايي‌ها که در اين ديدار هر چهار پنالتي خود را هدر دادند، عنوان کرد که بهتر است بايرن‌مونيخي‌ها کمي پنالتي زدن تمرين کنند.
پپ گوارديولا هم در پاسخ به کنايه هافبک زردپوشان وستفالن در کنفرانس خبري روز گذشته (جمعه) گفت: توصيه من به سباستين کهل اين است که اگر تيمت 37 امتياز با تيم صدرنشين (بايرن‌مونيخ) فاصله دارد، بهتر است دهانت را ببندي! حالا زمان کافي براي تمرين کردن داريم چون قهرماني‌مان در بوندس‌ليگا قطعي شده است.
وي افزود: وقتي که به دورتموند باختيم هيچ‌کس را مورد سرزنش قرار ندادم حتي با وجود اينکه اين بار دو دليل خوب براي گفتن حرف‌هايي داشتم. با اين حال به يورگن کلوپ بابت رسيدن تيمش به فينال جام حذفي تبريک گفتم، به شخصه هيچ‌گاه کسي را مورد تمسخر قرار نمي‌دهم حتي زماني که به پيروزي مي‌رسيم.
شاگردان پپ گوارديولا که با 76 امتياز صدرنشين بوندس‌ليگا هستند و هفته گذشته قهرماني زودهنگام خود را مسجل کردند از ساعت 21 امشب (شنبه) در هفته سي‌و‌يکم بوندس‌ليگا در خانه بايرلورکوزن به ميدان مي‌روند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن