تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منوچهری: عکسم روی دیوار باشگاه سایپاست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منوچهری: عکسم روی دیوار باشگاه سایپاست
مهاجم حال حاضر راه آهن که دوران اوجش را در سایپا گذرانده فردا باید متقبل این تیم بازی کند، تیمی که به گفته خودش به آن ارادت قلبی دارد.

به گزارش "ورزش سه" امبن منوچهری در مورد این دیدار گفت: این بازی برای ما خیلی مهم است و با توجه به شرایط خاصی که ما داریم باید با سه امتیاز از این بازی خارج شویم. سایپا تیم خوب و جوانی است من خودم در این تیم بزرگ شدم و یک پشتبان دارد به نام کاپیتان صادقی نمی توان روی او قیمت گذاشت زیرا کل سایپا روی دست او می چرخد. با تمام این شرایط بازی سختی داریم و من این را می دانم که سایپا در این روزهای آخر سعی می کند همانند اول فصل بهترین عملکرد را داشته باشد.

وقتی از مهاجم راه آهن سوال شد که پشیمان نیست از سایپا بیرون آمده پاسخ داد: من سایپا را دوست دارم و این تیم مثل خانه من می ماند و گاهی اوقات پیش می آید که کسی از خانه اش بیرون بیاید تا پیشرفت کند. همانطور که در راهروی باشگاه سایپا همچنان عکس های من بر روی دیوار است من هم این تیم را خانه خودم می دانم زیرا گوشه ای از خاطرات فوتبالی ام از سایپا برجای مانده است.

این بازیکن در پایان در مورد اینکه راه آهن می تواند در لیگ بماند یا نه افزود: ما امیدواریم به لطف خدا و تلاشی که قرار است انجام دهیم در لیگ بمانیم و این کار بزرگ را به نحواحسنت انجام دهیم. در ضمن در این بازی ها با حریفان مستقیم مان نیز بازی داریم که برایمان خیلی حساس است.


17:00 1394/02/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن