تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804660772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهمیه گرفتن برای فولاد کمتر از قهرمانی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سهمیه گرفتن برای فولاد کمتر از قهرمانی نیست
اکثر فولادخوزستانی ها معتقدند هستند که شانس شان برای قهرمانی در لیگ چهاردهم کم شده است اما می توانند با تلاش مضاعف سهمیه برای فصل بعد کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد شکست مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی با ذوب آهن می توانست از لحاظ امتیازی برای ما خوب باشد و ما را به کسب قهرمانی امیدوار کند. نیمه اول این بازی خوب بودیم اما نیمه دوم شرایط بدنی مان افت کرد و نتوانستیم کارآیی لازم را داشته باشیم. در فوتبال وقتی بدن جواب ندهد، مغز هم یاری نمی کند. البته منکر بازی خوب ذوب آهن هم نمی شویم آنها توانستند در ضدحمله ها به ما گل بزنند.

او با اشاره به اینکه امیدشان برای قهرمانی کمرنگ شده اما به احتمال زیاد سهمیه را کسب می کنند ادامه داد: امیدی به قهرمانی مان نداریم اما به کسب سهمیه امیدوار هستیم، همه چیز دست خودمان است سه بازی باقی مانده و باید در این بازی ها خستگی را کنار بگذاریم و با تمام توان بازی کنیم و بهانه خستگی را نیاوریم. گرچه به هیچ وجه بهانه نیست و واقعا چنین چیزی وجود دارد. ما یک سال تمام زحمت کشیدیم و نتیجه این یک سال در سه بازی آینده خلاصه می شود. امیدوارم که از بازی های پیش رو دست پر برگردیم. امسال سهمیه گرفتن برای فولاد کمتر از قهرمانی نیست.

این بازیکن نظرش را در مورد اینکه چه تیم هایی بیشتر از همه مدعی قهرمانی هستند اینگونه بیان کرد: همه چیز بستگی به عملکرد تیم ها در 3 بازی پیش رو دارد. ما با دو امتیاز بیشتر از ذوب آهن در رده چهارم جدول هستیم و 3 امتیاز بیشتر از استقلال داریم، سه امتیاز هم کمتراز سپاهان بنابراین همه چیز دست خودمان است. هدفمان فقط نتیجه گرفتن است.

وقتی از هافبک فولاد سوال شد با قضیه اینکه خیلی ها می گویند فولاد مقابل تیم های بزرگ بهتر نتیجه می گیرد مقابل تیم های به نسبت کوچکتر کارش سخت می شود، موافق است یا خیر پاسخ داد: در طول فصل دربازی های مختلفی که انجام دادیم توانستیم تیم های بالای جدولی را ببریم و چند بازی بزرگ و سرنوشت ساز را به خوبی پشت سر بگذاریم. در حال حاضر هم 3 فینال بزرگ در راه داریم و انگیزه بازیکنان بسیار بالاست. ما تلاش می کنیم در این سه بازی بهترین نتایج بگیریم. در دیدارهای پیش رو باید به مصاف ملوان، پدیده و صبای قم برویم که هر سه فوتبال را خیلی خوب بازی می کنند و بازی کردن مقابل آنها سخت است. قطعا هر سه تیم شرایط خودشان را دارند، مثلا ملوان تماشاگرانی دارد که می توانند کار را سخت کنند و پدیده و صبا هم به نوع خودشان می توانند جلوی فولاد را بگیرند اما انشاالله بتوانیم امتیازات را بگیریم.

بازیکن سرخپوشان اهوازی در مورد اینکه دراگان سال گذشته سرمربی ملوان بوده و بازیکنان این تیم رویش شناخت دارند و چنین قضیه ای کار فولاد را سخت می کند یا خیر گفت: اکثر بازیکنان ملوان شاگردان اسکوچیچ بودند و یک سال خوب را با همدیگر گذرانند و خاطرات خوب با یکدیگر دارند. مردم انزلی هم دوستش دارند و قطعا بازیکنان ملوان جلوی تیم اسکوچیچ دارند زیرا مربی سابقشان است. ما هم شرایطمان به نوعی است که مجبور هستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. اگر از لحاظ انگیزشی بخواهید حساب کنید ما انگیزه کافی را برای کسب پیروزی داریم.

انصاری در پایان افزود: از هواداران تشکر ویژه می کنم چون همیشه کنار ما بودند و در شرایط سخت به ما دلگرمی دارند و یک عذرخواهی به خاطر باخت جلوی ذوب آهن به آنها بدهکاریم آنها حتی پس از باخت ما را تشویق کردند و این را می دانیم که هواداران فوتبال فهم ما می دانند که باخت ما به ذوب آهن فقط به خاطر خستگی بوده و این را خیلی خوب درک می کنند.


09:45 1394/02/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن