تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی رسمی اوباما/ آمریکایی ها موافق حمله پهپادها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


به گزارش یدیعوت احرونوت؛
عذرخواهی رسمی اوباما/ آمریکایی ها موافق حمله پهپادها هستند
بیشتر آمریکایی ها به طور کلی استفاده از پهپاد برای هدف گیری تروریست ها را تأیید می کنند و تنها 13 درصد با این مسئله مخالفند.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت احرونوت (Ynetnews) در خبری اعلام کرد نزدیک به یک سوم مردم آمریکا موافق استفاده از پهپاد نظامی برای کشتن شهروندان آمریکایی هستند که در خارج از این کشور به گروه های تروریستی می پیوندند.     بنا براین نظرسنجی که با همکاری آسوشیتدپرس انجام شده، اکثریت پاسخ دهندگان آمریکایی (6 نفر از هر 10 نفر) به طور کلی استفاده از پهپاد برای هدف گیری تروریست ها را تأیید می کنند و تنها 13 درصد با این مسئله مخالفند. 24 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز نظر مشخصی  در رد یا تأیید استفاده از پهپاد نداشته اند.   نتایج این نظرسنجی در شرایطی اعلام می شود که باراک اوباما چند روز پیش به خاطر کشته شدن اشتباهی دو گروگان آمریکایی در پاکستان که در اثر حمله پهپادهای سازمان سیا کشته شدند به طور عمومی معذرتخواهی کرد. در این حمله احمد فاروق یک طراح نقشه و برنامه ریز آمریکایی القاعده نیز کشته شد. همچنین در حمله دیگری سخنگوی اسامه بن لادن "آدام گادانی" از اعضای القاعده و تبعه آمریکا کشته شد.    

  505



۱۱/۰۲/۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن