تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران‌پوریان: این هفته با برادر کوچکترمان بازی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران‌پوریان: این هفته با برادر کوچکترمان بازی داریم
تراکتورسازان که دو هفته ای است دوباره همانند اول فصل صدرنشین شده اند، با پیروزی در برابر پیکان در تهران توانستند به صدرنشینی شان تحکیم بخشند. سرخپوشان تبریزی این هفته نیز باید در دربی تبریز به مصاف گسترش فولاد بروند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان گفت: اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌ شوید که ما مستحق پیروزی بودیم زیرا ما خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. بعد از گلی که زدیم تیم کمی تحت فشار قرار گرفت زیرا هر وقت اختلاف یک تیم با تیم حریف به اندازه یک گل باشد، دقت بیشتر می‌ شود. اما ما توانستیم در ادامه نیز خوب کار کنیم و ببریم.

او در مورد تداوم صدرنشینی شان ادامه داد: رسیدن به صدرجدول آنقدرها هم مهم نیست ما نباید به جدول نگاه کنیم باید به بازی ها و نتایج خودمان فکر کنیم و این خود تراکتور باشد که قهرمانی را مشخص کند نه اینکه ببینیم حریفانمان چه کار می‌ کنند. قهرمانی هدیه کوچکی است که ما می‌ توانیم به هوادارانمان بدهیم.

مدافع راست تراکتور با اشاره به اینکه کمبود نفرات اذیتشان کرده گفت: شما خودتان به این مساله واقف هستید، ما در این مدت از نظر نفرات مشکل داشتیم و کم بودیم ولی باز هم با این حال با دو، سه جام با تمام قوا بازی کردیم اما بعضی اوقات واقعا کشش نداشتیم. از طرف دیگر در هر بازی دو، سه محروم داشتیم. البته این به این معنا نیست که بازیکنان ما خوب نیستند من فقط به کمبود نفرات اشاره کردم نه چیز دیگری. در حال حاضر از آسیا حذف شده ایم، انشاالله که بتوانیم این قضیه را در لیگ جبران کنیم و این روند خوب را ادامه دهیم.

این بازیکن در مورد قضاوت داوری در دیدار با پیکان و پنالتی ای که تراکتوری ها به پیکان دادند، نظرش را اینگونه بیان کرد: کارشناس برنامه نود گفت آن پنالتی درست بوده. خدا را شکر آن پنالتی تبدیل به گل نشد وگرنه معلوم نبود چه اتفاقاتی می‌ افتد، ما موقعیت های بسیار زیادی داشتیم و باید از آنها استفاده می‌ کردم تا اگر یک وقت در یک بازی پنالتی پیش آمد، نگران این نباشیم که اگر گل شود همه چیز به هم می‌ ریزد.

بازیکن سرخپوشان تبریز در مورد دربی پیش رو گفت: قطعا حساسیت دربی تبریز از دربی تهران کمتر است زیرا تیم گسترش برادر کوچکتر تیم تراکتورسازی است. گسترش تیمی کاملا متفاوت با نیم فصل اول است بنابراین بازی سختی داریم، انشاالله بتوانیم با یک بازی خوب راه قهرمانی را هموار کنیم. فکر می‌ کنم در 3 بازی پیش رو سخت ترین بازی همین دیدار با گسترش باشد.

ایران‌پوریان در پایان در مورد اظهارنظر عادل فردوسی پور در برنامه نود مبنی بر اینکه دوست دارد تراکتورسازی قهرمان لیگ چهاردهم شود افزود: به نظر من آقای فردوسی پور همه جوانب را دیده، تیم تراکتورسازی از اول فصل تا الان ثبات داشته است و اگر افتی داشتیم به دلیل مصدومیت و محرومیت بوده. از اول فصل خیلی از کارشناسان تیم ما را آنالیز کردند و همه می‌ دانند که تراکتورسازی توانسته از همه راه به گل برسد. انشاالله که قهرمان شویم و جام را تقدیم کسانی کنیم که در این مدت سرما و گرما از تیم ما حمایت کرده اند.


14:27 1394/02/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن