تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798267484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج:دست مسئولان متخلف استان را برای مردم رو می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه کرج:دست مسئولان متخلف استان را برای مردم رو می کنم استان‌ها > البرز - امام جمعه کرج: شبی مجبور شدم مسئولان استان را به محل هایی که جرم و بزه استفاق می افتد، ببرم تا از نزدیک شاهد باشند در شهر چه می گذرد.

سحر عادل خبرگزاری خبرآنلاین-البرز:«آیت‌الله سيد محمد مهدي حسینی‌همدانی» با اشاره به سالروز ولادت حضرت علي (ع)، افزود: اين زمان بهترين موقعيت براي بررسي ابعاد وجودي امام اول شيعيان است، كه در تمام موارد زندگي و رفتاري بي نظير است.
وی گفت: در هفته پيش رو روز معلم و روز کارگر را به عنوان دو مناسبت دیگر، داريم كه يادآور مسئوليت سنگين تربيت فرزندان جامعه در مدارس، زير نظر معلمان است، از اين رو بايد به مطالبات اين قشر زحمت كش رسيدگي كرد تا مورد سوء استفاده دستان مرموز دشمنان قرار نگيرند، همچنين اهميت كار و كارگر بر هيچكس پوشيده نيست، چون كارگران ستون اصلي توليد در كشور هستند.
نماينده ولي فقيه در استان البرز با اشاره به اينكه كارگران بايد از جايگاه خود حراست كنند، افزود: مصرف توليدات داخلي، فرصت اشتغال براي كارگران است و وارد كردن اجناس خارجي به كشور ظلم بزرگي به كارگران است.
اين مسئول گفت: عده‌ای تمام توجه خود را به نتایج مذاکرات هسته‌ای معطوف کرده‌اند و این افراد در انتظار تحولی عظیم هستند و این مطلب را به ذهن دیگران القا مي كنند، اما این حرف‌ها بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است که مکرر فرموده‌اند در این مذاکرات هسته‌ای بحث تنها در مورد مسائل هسته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشیم، اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات داخلی کارگران تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
وي افزود: نبايد با برنامه ريزي هاي بي مورد مزاحم خلوت افراد در اعتكاف شد و تا جاي ممكن بايد به ابعاد معنوي اعتكاف در سكوت و آرامش و ارتباط با خداوند و استفاده معنوي پرداخت.
امام جمعه كرج گفت: نيروي انتظامي بايد براي ريشه كن كردن جرم گام بردارد و بازدارندگي در جامعه بايد وجود داشته باشد، اكنون اماكن، باغ ها و مراكزي وجود دارند كه به راحتي خلاف انجام مي دهند، همچنين دشمن سعي دارد با استفاده از مواد مخدر، منكرات، فساد، به كشور ما نفوذ كند، بنابراين بايد محكم در مقابل آنها ايستاد و اين مهم با هوشياري نيروي انتظامي تحقق پيدا مي كند
وی با اشاره به مشکلات ادارات و وجود رشوه در آن بیان کرد: مسئولیت فساد در ادارات متوجه رئیس آن در اداره است و باید توجه کند و از آن جلوگیری کند، همچنين برخی خلاف‌ها در منظر مسئولان انجام می‌شود خلاف تنها بی‌حجابی نیست، ساختن ساختمان‌های بیش از حدمجاز خلاف محسوب می‌شود و مسئولی که در این حوزه مسئولیت دارد و از آن جلوگیری نمی‌کند متخلف است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان موظف هستند در جایگاه خود کار خود را دست انجام دهد، گفت: اکنون تذکر لسانی به مسئول مربوطه انجام می‌شود اما در آینده از این تریبون خلافکار و مورد خلاف از همین تریبون اعلام می‌شود تا مردم بدانند در شهر و استان خود چه کسانی به چه نحوی مرتکب خلاف می‌شوند.
امام جمعه كرج، افزود: عده‌ای سر خود را در برف فرو کرده و عافیت و رفاه‌طلب هستند، از اين رو شبی مجبور شدم مسئولان ارشد استان را شبانه به مکان انجام بزه و گناه ببرم و به آنان مصادیق گناه را که در این شهر وجود دارد، نشان دهم، بنابراين کار را باید محکم و با اقتدار انجام داد، اگر مسئولان در وظایف خود به درستی عمل کنند، هیچ‌گاه از حمایت‌های مردمی محروم نمی‌شوند.

کلید واژه ها: استان البرز -




جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 20:43:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن