تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط فولاد به رده پنجم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سقوط فولاد به رده پنجم




بازگشت اسکوچیچ به انزلی، این بار بر خلاف حضورهای قبلی وی در بین بندرنشینان است و او در این شهر برای اولین روی نیمکت تیمی غیر از ملوانان می نشیند، باید دید نتیجه رودرویی دراگان محبوب با تیم سابقش چه خواهد شد.





ورزش 3: بازگشت اسکوچیچ به انزلی، این بار بر خلاف حضورهای قبلی وی در بین بندرنشینان است و او در این شهر برای اولین روی نیمکت تیمی غیر از ملوانان می نشیند، باید دید نتیجه رودرویی دراگان محبوب با تیم سابقش چه خواهد شد.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ساعت 18 ورزشگاه تختی بندرانزلی
داوران : اشکان خورشیدی کمک ها: علیرضا ایلدروم، سعید آلوردی
اخطار: مازیار زارع (57) نوری (75) از ملوان؛ مهدی بدرلو (57) چاگو (67) از فولاد

ملوان بندرانزلی: سیدحسین حسینی، ابوالحسن جعفری، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت اله پورغاز، عزیز معبودی، سعید یوسف زاده (89 آبشک)، مازیار زارع، پژمان نوری(کاپیتان)، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی، سیدجلال رافخایی (89 اعتمادی)
سرمربی : فیروز کریمی

فولاد خوزستان: علی سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، یوسف کیا، ماتیاس چاگو، امید خالدی، ساسان انصاری، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات(کاپیتان(84 کامل))، آلویز نونگ
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح نیمه اول:
دراگان اسکوچیچ در بازگشت به انزلی نتوانست در نیمه اول بر تیم سابق خود غلبه کند و این نیمه با برتری نسبی انزلی چی ها به پایان رسید.
نیمه اول بازی تیم های ملوان و فولاد که با تمرکز دو تیم در مرکز میدان آغاز شد در ادامه با حملات دو تیم و علی الخصوص ملوانی ها ادامه یافت و آنها چندبار توانستند دروازه این تیم را با خطر روبرو کند. البته لازم به ذکر است مهمترین خطر این نیمه از آن فولادی ها بود و محسن مسلمان از روی یک ضربه ایستگاهی توانست تیر دروازه ملوانان را به لرزه دربیاورد. تا پایان نیمه اول دیگر دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و صفر صفر نتیجه پایانی این بازی در نیمه اول بود.
باید دید تفکرات فیروزکریمی و اسکوچیچ در نیمه دوم باعث برتری یکی از تیم ها خواهد شد یا دو تیم در روزهای حساس لیگ برتر به یک تساوی خنثی دست می یابند.

دقایق حساس:
دقیقه 20 – این حمله جدی ترین هجوم ملوانان روی دروازه فولادی ها بود که با توجه به شلوغ بودن جلوی دروازه فولاد، پژمان نوری با پاس یوسفی ضربه اش را از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 29 – شوت فنی و زیبای یوسفی را دروازه بان تیم فولاد، علی سلیمی با واکنشی دیدنی تر به کرنر فرستاد.
دقیقه 31 – سانتر خظرناک ملوانان با ضربه سر حاتمی به بیرون رفت.
دقیقه 35 – محسن مسلمان، ضربه ایستگاهی فولادی ها را بسیار زیبا به سمت دروازه این تیم زد و این شوت محکم و دیدنی تیر دروازه حسینی را به لرزه درآورد.
دقیقه 51 – ملوانی ها در شلوغی جلوی دروازه فولاد ضربه ای را به دروازه این تیم زدند اما این توپ با برخورد به مدافعان فولادی ها به کرنر رفت.
دقیقه 52 – کرنر ارسالی نوری را رافخایی با ضربه سر به سمت دروازه فولادی ها زد اما سلیمی این توپ را دفع کرد.
دقیقه 55 – حمله دیگر ملوانی روی دروازه فولاد صورت گرفت اما ضربه جلال رافخایی با اختلاف کمی از روی دروازه فولادی ها به بیرون رفت.
دقیقه 79 – مهمترین خطر این بازی در این لحطه روی دروازه فولادی ها صورت گرفت و ملوانان دوبار پیاپی دروازه حریف را به لرزه درآوردند. ابتدا ضربه سر حاتمی به تیر عمودی دروازه فولادی ها برخورد کرد و ضربه برگشتی را یوسفی در محوطه شش قدم به تیر افقی دروازه فولاد کوبید.
دقیقه 90 – باز هم انزلی چی ها تیر دروازه فولادی ها را به لرزه درآوردند، پاس دیدنی آبشک به حاتمی رسید و استپ وی و سپس ضربه روی پا او باعث شد ملوانان در لرزه درآوردن تیر فولادی ها هت تریک کنند.

حواشی:
*همانند خیلی از بازی های سه هفته پایانی لیگ برتر، این بازی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اولین اهمیت این بازی در رده این دو تیم در جدول است، ملوانان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند با پیروزی در این بازی خود را از رده دوازدهم جدول نجات دهند، در طرف مقابل سرخپوشان اهوازی نیز تصمیم دارند با کسب هر سه امتیاز این بازی در بین تیم های صدرجذولی باقی بمانند و دو هفته پایانی را برای قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیا، با تمرکز بیشتری بگزرانند.
نکته دوم اهمیت این بازی، حضور دوباره دراگان اسکوچیچ در بین انزلی چی هاست، وی که در فصل گذشته توانسته بود تیم خوبی را برای بندرنشینان آماده کند و در دل هواداران قوی سپید برای خود جایی دست و پا کند. وی اکنون بعد از نزدیک به یک سال بازهم به شمال کشور برگشته و باید دید می تواند با تیم جنوبی اش موفق شود؟
*قبل از شروع بازی مدیریت تیم ملوان به پاس زحمات اسکوچیچ از و تقدیر کرد و یک پیراهن تیم ملوان نیز به صورت نمادین به وی اهدا شد.
*فیروز کریمی که در کنار زمین شور و هیجان زیادی را از خود بروز می دهد در جدیدترین روش صحبت خود با بازیکنان ملوان از گوشه کت خود کمک گرفت تا بوسیله آن مانع لب خوانی توسط دوربین های تلویزیونی شوند.
*دقیقه 57 درگیری کوچکی بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت که مازیار زارع، ساسان انصاری و مهدی بدرلو در متن آن بودند و بدرلو و زارع توسط داور کارت زرد گرفتند.
*مازیار زارع با کارت زردی که در این بازی دریافت کرد، دو اخطاره شده و بازی حساس این تیم ئر مقابل ذوب آهن را از دست داد.
*پس از تعویض شریفات بازوبند کاپیتانی این تیم برروی بازوی سلیمی بسته شد.







تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن