تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814307585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري نظامي شرکت‌هاي خصوصي آمريکا با نيروهاي پيشمرگه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۴ب.ظ)
همکاري نظامي شرکت‌هاي خصوصي آمريکا با نيروهاي پيشمرگه موج - يک شرکت خصوصي با استفاده از پهپادهاي شناسايي به جمع‌آوري اطلاعات نظامي براي نيروهاي پيشمرگه مي‌پردازد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، يک شرکت خصوصي که از سوي نيروهاي نظامي سابق آمريکا اداره مي‌شود، با استفاده از پهپادهاي غيرمسلح به شناسايي مواضع داعش پرداخته و اطلاعات جمع‌آوري‌ شده را در اختيار نيروهاي پيشمرگه اقليم کردستان قرار مي‌دهد.
شرکت Third Block Group که به گفته رئيس آن بر اساس قوانين آمريکا نمي‌توانند تجهيزات شناسايي ساخت آمريکا را به اقليم کردستان ببرند، اقدام به خريد پهپادهاي فرانسوي کرده و اکنون در امر جمع‌آوري اطلاعات نظامي به نيروهاي پيشمرگه کمک مي‌کند.
هلگورد حکمت مسئول اطلاع‌رساني وزارت پيشمرگه گفته است: ما به نيروي نظامي و يونيفورم نياز نداريم. ما به تجهيزات نظامي و منابع اطلاعاتي احتياج داريم.
وي افزود ليستي از تجهيزات مورد نياز را براي اتحاديه اروپا و آمريکا فرستاده است اما هنوز جوابي نگرفته است.
رکسيليوس، بنيان‌گذار اين شرکت مي‌گويد ما به جمع‌آوري اطلاعات در مناطق درگير جنگ پرداخته و تحليل‌هاي نظامي خود و اطلاعات جمع‌آوري‌ شده را به سازمان‌هاي غيردولتي و دولت‌ها مي‌فروشيم.
آستين لانگ، مشاور سابق دولت آمريکا در عراق و مدرس امور امنيتي در دانشگاه کلمبياي آمريکا با اشاره به اين‌که دولت آمريکا بر اساس اصول سخت‌گيرانه خود از دادن اطلاعات نظامي به نيروهاي پيشمرگه خودداري مي‌کند، گفته است نيروهاي پيشمرگه وضعيت عجيبي دارند. از يک ‌سو آن‌ها نيروهاي محافظ اقليم کردستان هستند و بنابراين يک نيروي رسمي و شناخته‌شده هستند اما از طرف ديگر اقليم کردستان يک دولت رسمي ندارد و دولت آن منطقه‌اي است.
وي افزود: نبايد همه مشکلات را به گردن آمريکا انداخت. تفرقه سياسي و بي‌اعتمادي نمي‌گذارد نيروهاي نظامي پيشمرگه و عراقي باهم به تبادل اطلاعات بپردازند. آن‌ها بايد به ايجاد اصلاحاتي پرداخته تا بتوانند باهم بهتر به تبادل اطلاعات بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن