تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802796768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش مصمم به واگذاري باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰ق.ظ)
معاون وزير ورزش: وزارت ورزش مصمم به واگذاري باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال است موج - معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان مصمم به واگذاري باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال است.
به گزارش خبرگزاري موج ،غلامرضا شعباني بهار چهارشنبه شب در حاشيه نشست روسا و نواب رييس هيات هاي ورزشي استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: نتايج خوبي در روزهاي اخير در بحث واگذاري باشگاه پرسپوليس حاصل شده؛ استقبال خوب بوده و قطعا واگذاري يکي از دو باشگاه منجر به طي کردن 50 درصد مسير اين هدف مي شود.
وي همچنين اظهار کرد: هنوز بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها قطعي نشده ، اين طرح در دست بررسي مقدماتي است و هنوز نهايي نشده است.
شعباني بهار در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه اميدي هست تا قبل از ليگ جهاني واليبال اين طرح تحقق يابد، گفت: اميد براي جوانان عيب نيست.
وي با اشاره به موفقيت ها در توسعه ورزش همگاني در کشور خاطرنشان کرد: فدراسيون هاي ورزش هاي همگاني و روستايي طي سال گذشته در توسعه ورزش همگاني عملکرد مطلوبي داشتند.
معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان افزود: ساليانه بين سه تا پنج درصد افزايش کمي ورزشکاران را پيش بيني کرده ايم و سال قبل فدراسيون هاي همگاني و روستايي فعاليت خوبي در تحقق اين هدف داشتند.وي اضافه کرد: فدراسيون ها در کنار توسعه ورزش قهرماني بايد در عمومي شدن ورزش نيز تلاش کنند و برهمين اساس بودجه ورزش همگاني امسال نيز همچون سال قبل به صورت اختصاصي به فدراسيون ها پرداخت مي شود.شعباني بهار بيان کرد: در استان ها نيز به هر مناسبت که برنامه هاي عمومي و همگاني در ورزش داشته باشند بودجه لازم را پرداخت مي کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه شهرداري ها نقش موثر در توسعه ورزش همگاني در کشور دارند، گفت: شهرداري ها به خوبي مي توانند با برنامه هاي متنوع شهروندان را به ورزش سوق دهند.
مبارزه همه جانبه با فساد مالي ، اخلاقي و دوپينگ داريم
معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان کشور چهارشنبه شب در نشست روسا و نواب رييس هيات هاي ورزشي استان همدان نيز گفت: مبارزه همه جانبه با فساد مالي ، اخلاقي و دوپينگ در ورزش کشور داريم.
غلامرضا شعباني بهار افزود: با فساد مالي و اخلاقي و همچنين فساد ورزشي که دوپينگ است بشدت مبارزه مي کنيم و تاکنون توفيقات خوبي داشته ايم.
معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: از بدو روي کار آمدن دولت تدبير و اميد، وزارتخانه نگاه متوازن و عادلانه به همه حوزه هاي ورزش داشته است.
وي افزود: در اين مدت نگاه به ورزش قهرماني در اولويت و جزو تاکيدات دولت و وزارتخانه بوده و توسعه ورزش همگاني نيز جزو تاکيدات رهبر معظم انقلاب و دولت است.
شعباني بهار خاطرنشان کرد: همچنين توجه به ورزش بانوان نگاه ويژه و استثنايي بود و قابل مقايسه با قبل نيست ضمن اينکه توسعه مباحث فرهنگي جزو نکات راهبردي در ورزش است.
وي بيان داشت: نگاهي که به مقوله علمي و پژوهش در ورزش است، سرلوحه فعاليت هاي وزارتخانه قرار دارد و در زيرساخت ها نيز تلاش هاي همه جانبه صورت گرفته است.
معاون وزير ورزش گفت: نزديک به دو سال از عمر دولت مي گذرد و حدود هفت ماه هم وزارت ورزش ديرتر کارش را شروع کرد اما با وجود تاخير در انتخاب وزير نتايج خوبي در ورزش کشور حاصل شده است.
شعباني بهار افزود: وزارت ورزش و جوانان همواره تاکيد دارد که دولت، مديران، مربيان و فدراسيون هاي سابق نيز در نتايج به دست آمده زحمت کشيده اند.

وي افزود: در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو مقام چهارم را کسب کرديم و برنامه ريزي داشتيم که در سال 2014 سوم باشيم اما تحريم ها بخصوص در اواخر دوره دولت قبل و ابتداي دولت جديد سبب شد تا به هدف نهايي خود نرسيم.
وي بيان داشت: نزديک به 40 جلسه برگزار کرديم تا اينکه تصميم به تبديل کاروان اعزامي از کمي به کيفي گرفته شد و به نسبت دوره گذشته 20 درصد ورزشکار کمتر اعزام کرديم.
وي اظهار کرد: در واقع 80 ورزشکار به نسبت بازي هاي آسيايي گوانگجو کمتر اعزام داشتيم در حاليکه برخي کشورها نزديک به دو برابر دوره گذشته ورزشگار اعزام کردند.
شعباني بهار افزود: اعضاي کاروان اعزامي به بازي هاي اينچئون کره جنوبي بعد از انقلاب بهترين نتيجه را در مدال طلا کسب کردند.
وي اضافه کرد: اگرچه در بازي هاي آسيايي اينچئون رتبه پنجم را آورديم اما در مرغوبيت مدال که ملاک المپيک است و نيز از نظر تعداد مدال بهترين نتيجه را کسب کرديم.
وي بيان داشت: در بازي هاي پارا آسيايي هم جزو استثناها بوديم و در اين بازي ها دو پله صعود نسبت به دوره قبل داشتيم ضمن اينکه در المپيک نوجوانان در چين رده 24 آورديم و توفيق داشتيم و علاوه بر آن در کشتي آزاد به افتخارات مهم رسيديم و در رشته هايي نظير تکواندو، تيراندازي، هندبال و دوچرخه سواري و کشتي فرنگي صاحب مدال هاي ارزشمند شديم.
معاون وزير ورزش و جوانان کشور گفت: براي اولين بار در تاريخ ورزش کشور 10 درصد اعتبار مالي به عنوان توسعه بخش همگاني به فدراسيون ها اضافه کرديم تا در رشته ورزشي خود بتوانند نفرات بيشتري جذب کنند.
وي افزود: به عنوان مثال سال گذشته به فدراسيون واليبال که بودجه 30 ميليارد ريالي داشت، سه ميليارد ريال داديم که براي توسعه اين ورزش هزينه کنند و در نتيجه از روستا گرفته تا استعداديابي از دانش آموزان اقدامات موثري انجام شد.
وي خاطرنشان کرد: سال گذشته بودجه پرداختي به فدراسيون هاي ورزشي کشور در مجموع 700 ميليارد ريال بود که 70 ميليارد ريال نيز به عنوان بودجه همگاني به آنها پرداخت کرديم.
شعباني بهار گفت: وزارت ورزش بسترهاي لازم را براي حضور پر رنگ بانوان در ورزش قهرماني فراهم کرده است.
وي اضافه کرد: بانوان ثابت کرده اند که با حفظ ارزش هاي ديني و اخلاقي مي توانند حضور جدي در ورزش قهرماني داشته باشند و برهمين اساس شرايط براي حضور موفق آنها مهيا شده است.
وي يادآور شد: در ورزش همگاني نيز اقدامات موثري را براي مشارکت همه جانبه بانوان داشته ايم.
در پايان اين نشست از روساي برتر هيات هاي ورزشي استان همدان تقدير به عمل آمد.
غلامرضا شعباني بهار معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان براي حضور در نشست ماهيانه روساي هيات هاي ورزشي همدان ، به اين شهر سفر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن