تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینزاگی: کناره‌گیری نخواهم کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اینزاگی: کناره‌گیری نخواهم کرد!




سرمربی تیم آ.ث.میلان درپی شکست خانگی مقابل جنوآ گفت: کناره‌گیری نخواهم کرد! این کاری بزدلانه است! من با تمام شور و شوق به کارم ادامه خواهم داد.





خبرگزاری فارس: دیشب و در جریان هفته سی و سوم مسابقات فوتبال سری‌آ ایتالیا موسوم به کالچو، هشت دیدار هم‌زمان از ساعت 23 و 15 دقیقه برگزار شد که در یکی از آن‌ها، آ.ث.میلان رده دهمی با جنوآی رده ششمی روبرو و در نهایت، میلان میزبان با نتیجه سه به یک شکست خورد.

این دیدار از دو جهت حائز اهمیت است؛ یکی شکست نسبتا سنگین میلانی که هواداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد و دیگری، خشونت فراوانی که در آن بسیار چشم‌گیر بود، 9 کارت زرد و یک کارت قرمز!

 فیلیپو اینزاگی در گفت‌وگوی خبری گفت: ما امشب خوشحال نیستیم. واقعا تلاش کردیم که نسبت به بازی قبل، بهتر بازی کنیم اما این سختی‌ها کافی نبود. اقبال و بخت، مدتی است که از ما فاصله گرفته و باید به شرایط مدت‌ها پیش باز‌گردیم. انتظار می‌رود که فصل را به خوبی به پایان برسانیم و باید بکوشیم این حداقل انتظار را محقق کنیم.

او در واکنش به این پرسش که می‌خواهد کنار برود گفت: کناره‌گیری؟! کناره‌گیری نخواهم کرد! این کاری بزدلانه است! من با تمام شور و شوق به کارم ادامه خواهم داد تنها زمانی استعفا می‌دهم که ببینم تیمم دیگر تلاش نمی‌کند. الان در لحظه حساسی هستیم و هر کسی که در این تیم هست، باید مسئولیت خودش را به کمال، انجام دهد.

اینزاگی در انتها گفت: از همگی عذر خواهی می‌کنم که این‌قدر نتایج ضعیفی گرفتیم. در حالی که تقریبا همه تلاش کردند، بد بازی کردیم. جنگیدیم اما کافی نبود. اما بدانید که اعتبار تیم‌مان را حفظ خواهیم کرد.






تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن