تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با هفته تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی انجام می‌شود برگزاری 400 عنوان برنامه توسط سپاه انصارالمهدی استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با هفته تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی انجام می‌شود
برگزاری 400 عنوان برنامه توسط سپاه انصارالمهدی استان زنجان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اجرای 400 برنامه در هفته تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در زنجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری 400 عنوان برنامه توسط سپاه انصارالمهدی استان زنجان



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جایگاه معلم هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفته و اظهار داشت: هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به مناسبت سی و ششمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری 11 تا 17 اردیبهشت برگزار می شود. وی با اشاره به دیدگاه شهید مطهری در باب تعلیم و تربیت اضافه کرد:  از دیدگاه این استاد تعلیم و تربیت به دو بخش تعلیم و تربیت تکوینی و تشریعی تقسیم می شود که تعلیم و تربیت تکوینی از آن ذات اقدس الهی و فقط متعلق به خداوند متعال است. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تعلیم و تربیت تشریعی مربوط به انبیای الهی، ائمه معصومین(ع)، مراجع تقلید و معلمان هر جامعه‌ای شامل است که در راستای ارتقای سطح فرهنگی تلاش می‌کنند.
وی تلاش شهید مطهری در عرصه تربیت تشریعی را از دلایل انتخاب سالروز شهادت وی به عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه اعلام کرد و افزود:  با توجه به اینکه سپاه ماموریت‌هایی در حراست انقلاب به لحاظ فرهنگی و اطلاعاتی دارد در این عرصه فعالیت می‌کند. متین تاکید کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازند معنویت و بصیرت عمیق سیاسی است. وی بر لزوم گرامیداشت هفته معلم تاکید کرد و گفت: هفته عقیدتی و سیاسی و معلم فرصت مغتنمی برای ارج گذاشتن بر جایگاه معلمانی است که خداوند عزوجل خود را معلم معرفی می‌کند و برای مشخص شدن ارج و جایگاه معلم همین بس که خداوند در قرآن کریم به قلم برای مشخص کردن مسیر تعلیم و تربیت قسم یاد می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با غیر قابل ارزیابی بودن جایگاه معلم در تعلیم و تربیت تاکید کرد: جایگاه معلمان آن قدر والا است که برای آن پاداش درخوری وجود ندارد.
 وی شهید مطهری را تبلور و تجلی اسلام ناب محمدی معرفی کرد و ادامه داد: وی علاوه بر فعالیت در مسیر ایجابی در عرصه امور سلبی هم فعالیت می‌کرد و در صدد حذف عقاید و افکار مسموم از جامعه تلاش می‌کرد. متین شهید مطهری را کشته جهالت افکار گروه فرقان دانست که تفسیرهای خود را از قرآن ارائه کرده و استاد را تهدید هم کرده بودند.
وی از برنامه‌ریزی برای اجرای 400 برنامه در هفته تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌های متناسب با روز شمار هفته در سطوح مختلف شامل شهرستان‌ها، نواحی سپاه، نواحی بسیج مقاومت، 99 پایگاه مقاومت بسیج، بسیج مدارس، بسیج  فرهنگیان و ... عملیاتی می‌شوند. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بسیج فرهنگیان را حلقه اتصال آموزش و پرورش با سپاه عنوان کرد و گفت: برای این هفته اسامی خاصی با عنوان معلم، ولایت و مهدویت، معلم ایمان و معنویت، معلم پیشرفت و عدالت، معلم امر به معروف و نهی از منکر، و معلم فرهنگ و اخلاق اسلامی انتخاب شده است.
وی نشست بصیرتی در سطوح مختلف، نشست‌های علمی افزایش جمعیت را از برنامه‌های تدوین شده برای هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اعلام کرد و یادآور شد: حضور در نماز جمعه ، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی و فضا سازی‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.
متین در پاسخ به سئوالی به برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و متربیان در قالب همایش‌های حکمت مطهر در سطوح مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: این مربیان طی این هفته تجلیل هم می‌شوند. وی از عضویت 65 درصد از فرهنگیان استان زنجان در سازمان بسیج فرهنگیان خبر داد و گفت: بازدیدهای علمی، برگزاری همایش‌های بصیرتی و علمی پژوهشی از برنامه‌های اجرایی برای بسیج فرهنیگانا در طول سال است. انتهای پیام/73004/ذ40

94/02/09 - 17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن