تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت‌های جدید برای افزایش موفقیت درمان ناباروری


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرصت‌های جدید برای افزایش موفقیت درمان ناباروری
معرفی تکنیک‌های نسل جدید تعیین توالی ژنوم، چشم انداز نوین و امیدوار کننده‌ای را فراروی متخصصان و زوج‌های مبتلا به ناباروری قرار می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز، معرفی تکنیک‌های نسل جدید تعیین توالی ژنوم، چشم انداز نوین و امیدوار کننده‌ای را فراروی متخصصان و زوج‌های مبتلا به ناباروری قرار می‌دهد.

بر اساس نتایج انتشار یافته در زمینه غربالگری قبل از لانه‌گزینی با بهره‌گیری از تکنیک‌های نسل جدید تعیین توالی نشان داده‌اند که موفقیت لانه‌گزینی حتی در صورت انتقال جنینی به رحم تا بیش از 70 درصد افزایش داشته است و از آنجا که روش تعیین توالی در سطح ژنوم صورت می‌گیرد، امکان بررسی همزمان بیماری‌های تک‌ژنی در کنار ناهنجاری‌های کروموزومی نیز فراهم شده است.

میزان موفقیت لانه‌گزینی در حال حاضر بین ۱۵تا ۲۰ درصد به ازای هر جنین منتقل شده به رحم مادر است. در حال حاضر راه‌اندازی و بهینه‌سازی تکنیک‌های جنین‌شناسی و ژنتیک مرتبط با این فناوری، جهت بهره بردن از این فرصت جدید و ارائه خدمات کمک باروری در سطحی جدید در حال انجام است که اطلاعات تکمیلی در این خصوص، در اولین کنگره بین‌المللی تولیدمثل که همزمان با اولین جشنواره تولید مثل که از 2 تا 4 خرداد سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد، ارائه می‌ شود.

 بیش از 70 گروه تخصصی حوزه پزشکی و علوم‌پزشکی  هدف این کنگره هستند که به آن‌ها امتیاز باز آموزی تعلق خواهد گرفت از جمله این گروه ها می‌توان به متخصصان زنان، مامایی، اورولوژی، جنین شناسی، پزشکان عمومی، دامپزشکان، همه  گرایش‌های علوم‌پایه پزشکی، زیست‌شناسی، علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی اشاره کرد.


منبع: فارس


۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن