تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال امضاي تفاهمنامه با طرفهاي خارجي در نمايشگاه بيستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
شعري مقدم با اشاره به روند مثبت مذاکرات هسته اي مطرح کرد؛ احتمال امضاي تفاهمنامه با طرفهاي خارجي در نمايشگاه بيستم موج - معاون وزير نفت در امور پتروشيمي اظهار داشت: روند مثبت مذاکرات هسته اي ايران و کشورهاي 1+5 سبب ايجاد اميد در داخل و بخصوص سرمايه گذاران خارجي شده است، از اين رو پيش بيني مي شود اين اميد سبب رونق بيشتر بيستمين نمايشگاه صنعت نفت شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس شعري مقدم افزود: در صورت ايجاد زمينه مناسب در حوزه سرمايه گذاري و فناوريهاي جديد در صنعت پتروشيمي در حاشيه بيستمين نمايشگاه صنعت نفت با شرکتهاي خارجي مذاکرات و تفاهمنامه هاي مشترکي خواهيم داشت.
وي افزود: به نظر مي رسد دنيا و بخصوص کشورهاي اروپايي و ايالات متحده آمريکا بسيار علاقمند به حل موضوع هسته اي کشورمان هستند، از اين رو امروز همه در کشور اميدوار هستيم مذاکرات ايران و کشورهاي 1+5 به نتيجه برسد.
معاون وزير نفت در امور پتروشيمي با اشاره به گشايشهاي سياسي در عرصه بين المللي و حضور هيئتهاي تجاري خارجي در ايران طي دو سال گذشته، گفت: به نظر مي رسد امسال در نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي تنوع و تعداد شرکتها و کشورهاي خارجي نسبت به سالهاي گذشته افزايش يابد، ضمن آن که آنها به اميد لغو زودهنگام تحريمها در مذاکرات با طرفهاي ايراني جدي تر از قبل مذاکره خواهند کرد.
وي حضور هيئت تجاري آمريکايي را در ايران مقدمه اي براي حضور شرکتهاي آمريکايي در بيستمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي دانست و گفت: حضور نيروهاي ورزيده و باتجربه در وزارت امور خارجه کشورمان اين جرات را به ما مي دهد که در زمينه حضور شرکتهاي خارجي در نمايشگاه امسال خوشبين باشيم.
تاکنون حدود 600 شرکت خارجي از 32 شرکت جهان براي حضور در نمايشگاه بيستم صنعت نفت ثبت نام کرده اند و پيش بيني مي شود با توجه به شرايط موجود کشور تعداد بازديدکنندگان خارجي افزايش قابل توجه داشته باشد.
بيستمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ١٦ تا ١٩ ارديبهشت ماه امسال در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن