تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802425429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور دقایقی دیگر وارد شیراز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جمهور دقایقی دیگر وارد شیراز می شود خبرگزاری پانا: دکتر روحانی به همراه کابینه دولت تدبیر و امید دقایقی دیگر وارد شیراز می شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 08:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، رییس جمهور در شانزدهمین سفر استانی خود روزهای نهم و دهم به شیراز سفر می کند.
هم اکنون مردم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) منتظر حضور مرد تدبیر و امید هستند.
پیش از این استاندار فارس اعلام کرده بود: رئیس جمهور امروز وارد شیراز خواهد شد و اولین برنامه حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع)، زیارت بارگاه مطهر آن امام‌زاده و سخنرانی در جمع مردم خواهد بود.
سید محمد احمدی با بیان این که رئیس‌جمهور دو روز در شیراز خواهد بود، پایان بخش این سفر را جلسه شورای اداری استان عنوان و خاطرنشان كرد: تشکیل جلسه با نخبگان، کارگران، فرهنگیان، سیاسیون، روحانیون و دیگر اقشار مردمی از برنامه‌های دکتر روحانی در سفر به شیراز است.
وی گفت: رئیس جمهور و برخی از وزرا در جلسه‌ای جداگانه با سرمایه گذاران و کارآفرینان فارسی مقیم داخل و خارج از کشور دیدار كرده و در خصوص مسائل مبتلا به و مشكلات صحبت خواهند كرد.
احمدی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ها و مصوبات یک ماه اخیر شورای اداری استان به هیات دولت تحویل داده می‌شود.
وی مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید را تحقق وعده‎های داده شده، عنوان و خاطرنشان كرد: در این سفر فهرست تمام پروژه‌هایی که محرک توسعه فارس محسوب می‌شود، به دولت ارائه خواهد شد و تلاش خواهیم کرد با تامین اعتبارات مصوب زمینه بهره‌برداری از این پروژه در سال‌های 94 و 95 را فراهم كنیم.
استاندار فارس با اشاره به این که مطالبات و مهمترین دغدغه‌های شهرستان‌ها نیز جمع‌آوری شده است، بیان کرد: موضوع اتصال فارس به دریا از مطالبات اصلی است كه به‌ حتم پیگیری و تا تحقق كامل دنبال می‌شود، پروژه انتقال آب از خلیج فارس به جنوب و شرق استان و بین‌المللی شدن دانشگاه شیراز جهت جلوگیری از خروج ارز از کشور از طرح‎های مهمی است که در این سفر دنبال می‌شود.
احمدی از رشد مصوبات سفر هیات دولت در استان فارس نسبت به سایر استان‌ها خبر داد و گفت: در سفر به استان فارس بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام و یا اجرای برنامه‌ها اختصاص خواهد یافت.
وی اجرای عملیات احداث کارخانه شمش آلومینیوم منطقه ویژه اقتصادی پارسیان لامرد با 1.2 میلیارد دلار اعتبار، افتتاح کارخانه بزرگ کاشی آباده، عملیاتی شدن اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان برای پنج پتروشیمی شرق استان فارس و طرح 30 پروژه ورزشی در قالب یک ردیف اعتباری را از مهمترین برنامه‌های هیئت دولت در این سفر برشمرد.
استاندار فارس ساماندهی طرح‌های مترو، آزاد راه شیراز-اصفهان، خط دوم آبرسانی و طرح جامع حیات‌بخشی تالاب‌ها را از پروژه‌های قطعی دانست كه با تشریح ابعاد تاثیرگذاری آن تلاش می‌شود مصوباتی در این سفر برای آن ها انجام شود.
احمدی در خصوص آزادراه شیراز - اصفهان با بیان این كه سهم دولت در این طرح 50 درصد است و پروژه با مشاركت قرارگاه خاتم‌الاوصیا مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد، یادآور شد: این پروژه برای اتمام به 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی بیش از 30 درصدی برخوردار است.
وی همچنین از اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی به ورزشگاه میانرود شیراز برای امسال خبر داد و تاكید كرد: برای اتمام این پروژه ( استادیوم ورزشی و نه دهكده المپیك) به اعتبار 45 میلیارد تومانی نیاز است که از مهمترین پیشنهادات استان به هیات دولت در این دوره از سفرها خواهد بود و امیدواریم با تزریق اعتبار کامل، ورزشگاه در سال 95 به بهره‎برداری برسد.
استاندار فارس همچنین از طرح مجدد پروژه تالار مهر شیراز در سفر هیات دولت و تاكید بر اجرایی و تكمیل شدن پروژه‌های فرهنگی در سفر هیات دولت به‌ عنوان یكی از اولویت یاد و تاكید كرد: بر قطبیت شیراز در زمینه الكترونیك تاكید داشته و داریم و در خصوص انتقال بخش اپتیك صنایع الكترونیك شیراز به اصفهان، علی‌رغم اینكه تمام صنعت اپتیك در اصفهان متمركز است، مراتب اعتراض خود را كتبا و شفاها اعلام كرده‌ایم و دنبال خواهیم كرد.
احمدی طرح موضوع ایجاد قطار سریع‌السیر شیراز - اصفهان و پیگیری مشکلات کمبود آب در روستاهای استان را از دیگر مطالباتی كه در سفر هیات دولت مطرح خواهد شد عنوان كرد.
استاندار فارس گفت: فارس در طرح سنجش سرمایه اجتماعی كه سال گذشته در کشور انجام شد، در شاخص‌های مختلف رتبه اول را كسب كرده است.
استاندار فارس همچنین از افتتاح سامانه سامد استان به مناسبت سفر هیات دولت و الکترونیکی شدن پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردم در این سفر خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: جهت اجرای این طرح 1200 نفر نیرو در قالب سه شیفت کاری آموزش دیده‌اند.
وی در پایان گفت: موضوع اتصال فارس به دریا تمام شده و قطعی است و این سفر نیز پیگیری خواهد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن