تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798679553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرخه فکري درست باشگاه باعث شد به سوپر ليگ برسيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۷ب.ظ)
سرمربي تيم بسکتبال شيميدرو: چرخه فکري درست باشگاه باعث شد به سوپر ليگ برسيم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، تيم بسکتبال شيميدرو توانست در دومين تجربه حضورش در ليگ يك بسكتبال كشورمان با رسيدن به فينال اين رقابت‌ها جواز حضور در سوپر ليگ بسكتبال را به دست بياورد. مجتبي رحمتي، سرمربي جوان اين تيم معتقد است كه ساختار و برنامه‌ريزي درست اركان باشگاه سبب شد تا شيميدرو به راحتي بتواند در اين مسير موفق شود و پاي به عرصه بزرگان توپ و تور بگذارد.
ضمن تبريك به خاطر صعودتان به سوپر ليگ بسكتبال ايران از مسيري بفرماييد كه با طي آن به اين موفقيت رسيديد؟
خيلي ممنون و در مورد سوال شما بايد بگويم كه ما سال دومي بود كه در ليگ يك حضور داشتيم. هدف ما اين بود كه با برنامه‌ريزي صورت گرفته از سوي شركت در سال 94 در سوپرليگ حضور داشته باشيم كه خدا را شكر اين امر محقق شد و امسال در رقابت‌هاي جديد كه از اواخر شهريور يا اوايل مهرماه آغاز مي‌شود در رقابت‌هاي سوپر ليگ حضور خواهيم داشت. ما در دور رفت در بين 11 تيم اول شديم و در مجموع رفت و برگشت به مقام دومي رسيديم. با اين عنوان به پلي‌آف رفتيم و با پيروزي مقابل تيم مس كرمان تيم هفتم جدول در دو بازي برابر كاله مازندران قرار گرفتيم. در اين مسابقه هم 2 بر يك پيروز شديم و با رسيدن با فينال خيالمان براي صعود راحت شد.
براي بازي با نيروي زميني در فينال برنامه داريد يا اينكه اين ديدار براي شما كاملا تشريفاتي است؟
هرچند خيال‌مان بابت صعود راحت است و اين بازي نقش در آن نخواهد داشت اما اينكه به عنوان تيم قهرمان به مرحله بعد برويم براي ما مهم است و حسابي روي آن تمركز كرده‌ايم.
شما در حالي به اين مهم رسيديد كه آنچنان بازيكنان مطرحي در تيم شيميدرو حضور نداشتند؟
بله امسال با توجه به رده سني كه فدراسيون گذاشته بود و ما را موظف به اجراي قانون كرده بود كار سختي داشتيم. چرا كه واقعا كار با جوانان سخت است و خوشحالم كه باشگاه و كادرفني توانست با صبر و حوصله با اين قشر جوان كار كند و به بهترين شكل نتيجه بگيرد.
برنامه‌تان براي حضور در سوپرليگ چگونه است؟ با همين بازيكنان حضور خواهيد يافت يا اينكه اقدام به جذف بازيكنان مطرح و خارجي خواهيد كرد؟‌
ما هنوز جلسه‌اي براي اين بحث نگذاشته‌ايم و بايد در اين زمينه با باشگاه و شركت صحبت كنيم. قرار است در جلسه‌اي كه داريم جوياي اين شويم كه اركان باشگاه بابت حضور در ليگ برتر چه افقي را دنبال مي‌كنند. اگر قرار است خوب باشيم و با قدرت ظاهر شويم با حفظ 50 درصد از اسكلت تيم و جذب بازيكنان مطرح ملي‌پوش و خارجي مي‌توانيم به اين مهم فكر كنيم. با اين حال اگر ديدگاه اين باشد كه در اولين حضور فقط بين تيم‌هاي بالاي جدول باشيم خب آن موقع شرايط قطعا فرق خواهد كرد.
به هرحال بايد شما يك شناختي از ديدگاه مديران شركت و همچنين باشگاه در اين زمينه به دست آورده باشيد؟
بله آقاي برقوكاسيان، مديرعامل شركت شيميدرو و همچنين آقاي اميرحسين صفرزاده، مديرعامل باشگاه را من به خوبي مي‌شناسم. مي‌دانم كه آنها به دنبال حضوري قوي هستند و قطعا روي اين چارچوب برنامه‌ريزي خواهند كرد. در ضمن از يك بابت ديگر هم خوشحال هستم.
خوشحالي بابت چه چيزي؟
اينكه سهميه تهران در سوپرليگ 4 تيم شد چون واقعا پتانسيل بالايي دارد. اتفاقي كه اميدوارم براي اصفهان هم كه فعلا يك نماينده دارد رخ دهد. به نظر من تهران بايد 6 و اصفهان 4 نماينده در سوپرليگ داشته باشند و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
فكر مي‌كنيد سرمربيگري اين تيم در سوپرليگ هم به شما سپرده شود يا براساس يك قانون نانوشته حاصل رنج شما را در ادامه يك نفر ديگر در اختيار بگيرد؟
به هرحال ادامه كار و حضورم در سوپرليگ به عنوان سرمربي شيميدرو به نظر باشگاه و مديريت شركت بر مي‌گردد و من تابع تصميم آنها هستم. با اين حال با شناختي كه از مديران باشگاه و شركت به دست آوردم مي‌دانم كه علت موفقيت اين تيم به ساختار درستي بر مي گردد كه براي آن ترسيم شده است. مديران شيميدرو به دنبال اين هستند كه در همه زمينه‌ها توليد داشته باشند و به دنبال اين هستند كه باشگاهي به اسم شيميدرو از محل توليد بازيكن و در كنار آن مربي بتواند به خوبي براي خودش از نظر اقتصادي خودكفا باشد و نيازمند هزينه‌اي از بيرون نباشد. هرچند كه اين را هم بايد بگويم خيلي دوست دارم هدايت اين تيم را خودم در سوپرليگ برعهده داشته باشم.
با اين ديدگاه فكر مي‌كنيد چقدر از شاگردان شما در اين تيم كه همه جوان هستند بتوانند از آينده‌داران بسكتبال كشورمان باشند؟
اگر دقت كرده باشيد بيشتر بچه‌هاي تيم شيميدرو بين 20 تا 21 سال سن دارند كه 2 بازيكن ما الان نامزد حضور در تيم‌ملي جوانان هستند. من خودم به شخصه معتقدم 70 درصد اين جوانان كارايي و توان حضور در سوپر ليگ را دارند. ما جزو تيم‌هايي كه در همه رده‌ها ساختاري مناسب داريم و در كنار بازي خوب نوجوانان و جوانان ما اميدهاي شيميدرو كه زير نظر خود من كار مي‌كنند دو سال است كه قهرمان شده‌اند و از بزرگاني همچون تيم خوب مهرام بالاتر قرار گرفته‌اند. ما به اين بازيكنان از پايه به عنوان يك چرخه فكر كرديم كه مرحله به مرحله بتوانند بالا بيايند تا با گسترش آكادمي خودمان و قدرتمند كردن كف هرم در تيم‌هاي پايه گام‌هاي بزرگي در عرصه بسكتبال برداريم.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن