تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون مداري از رسالت هاي مهم شوراهاي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳ب.ظ)
استاندار قم: قانون مداري از رسالت هاي مهم شوراهاي اسلامي است موج -قم - استاندار قم قانون‌مداري را از رسالت‌هاي مهم نمايندگان مردم در بخش هاي مختلف خواند و گفت: شوراهاي اسلامي مردم در شهر و روستا بايستي خود قانون‌مدار بوده و مديران را نيز به اين امر هدايت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در همايش بزرگداشت روز ملي شورها که در تالار معصوميه برگزار شد، به بيان استبداد و خود رايي حاكمان در دوران پيش از پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت.
وي با اشاره به كشتار مردم و ترور سياسيون در زمان پهلوي افزود: در آن زمان نمايندگان مطرح مردم همچون آيت الله مدرس نيز از امنيت برخوردار نبودند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي‌منش پيروزي انقلاب اسلامي و واگذاري اركان حكومت به مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: امروز همه ي مسئولان كشور به صورت مستقيم و غير مستقيم توسط مردم انتخاب مي شوند.
وي خاطرنشان كرد: حتي استانداران نيز به عنوان نماينده دولت توسط راي غيرمستقيم مردم انتخاب شده اند.
استاندار قم در ادامه قانون‌مداري را از رسالت‌هاي مهم نمايندگان مردم در بخش هاي مختلف خواند و افزود: شوراهاي اسلامي در شهر و روستا بايستي خود قانون‌مدار بوده و مردم و مديران را نيز به اين امر هدايت کنند.
وي با بيان اينکه استانداري و مسئولان ارشد استان احترام ويژه‌اي براي نظر شوراها قائل هستند، تصريح کرد: شوراها موظف به نظارت و كمك به دستگاه‌هاي اجرايي در انجام سريع و دقيق وظايف هستند.
صالحي منش همچنين جذب سرمايه‌گذاران و فعال نمودن بخش خصوصي در پروژه هاي عمراني را از ديگر وظايف شوراهاي اسلامي خواند و گفت: بايد با مشاركت شوراهاي اسلامي همه ي موانع سرمايه گذاري در استان برطرف شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن