تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش همدان: 8 میلیارد تومان در بودجه آموزش و پرورش همدان صرفه‌جویی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان:
8 میلیارد تومان در بودجه آموزش و پرورش همدان صرفه‌جویی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش استان 8 میلیارد تومان صرفه‎جویی در بودجه حاصل شد.

خبرگزاری فارس: 8 میلیارد تومان در بودجه آموزش و پرورش همدان صرفه‌جویی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا فولادوند ظهر امروز در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌محوری از مهمترین اولویت‎های آموزش و پرورش بوده و کیفیت‌بخشی آموزشی راهبرد اصلی این سازمان به شمار می‌رود.

وی افزود: با وجودی که 840 نفر از فرهنگیان استان بازنشسته شدند و 500 نفر به تعداد آمار دانش‎آموزان استان اضافه شده است، باز هم میزان اضافه تدریس‎ها کاهش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان، میزان اضافه تدریس از 17 هزار ساعت در هفته به 15 هزار ساعت در هفته کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی نیروها و بهسازی در این اداره کل، 8 میلیارد تومان صرفه‌جویی در بودجه محقق شده که در این راستا 20 درصد افزایش حقوق فوق‎العاده معلمان ابتدایی استان پرداخت شده است.
فولادوند گفت: میزان پوشش مدارس غیر دولتی در آموزش و پرورش استان در سنوات گذشته پنج درصد بوده که در سال 93 به هشت درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: براساس هدفگذاری و برنامه‎ریزی صورت گرفته باید امسال میزان پوشش مدارس غیر دولتی به مرز 12 درصد برسد تا به میانگین کشوری نزدیک شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی جاری 2 هزار و 700 دانش‎آموز با 90 کلاس درس زیر پوشش بسته‎های حمایتی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در سال 92 دوره‎های ضمن خدمت به میزان 2 میلیون نفرساعت با 400 میلیون تومان برگزار شد اما امسال 2 میلیون و 141 نفرساعت دوره ضمن خدمت با 200 میلیون تومان اعتبار برگزار می‎شود. انتهای پیام/89009/ر20

94/02/08 - 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن