تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملی بابت جلسه با اعضای هیأت رئیسه پس از 4 سال تشکر کرد کی‌روش: هم‌اکنون زمان بیدار شدن است/ بعد از شکست بگویم امکانات نداشته‌ام توجیه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربی تیم ملی بابت جلسه با اعضای هیأت رئیسه پس از 4 سال تشکر کرد
کی‌روش: هم‌اکنون زمان بیدار شدن است/ بعد از شکست بگویم امکانات نداشته‌ام توجیه است
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من به عنوان یک متخصص در فوتبال که سابقه 33 سال حضور در فوتبال را دارم باید بگویم که الان زمان بیدار باش است.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: هم‌اکنون زمان بیدار شدن است/ بعد از شکست بگویم امکانات نداشته‌ام توجیه است



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در جمع اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: از شما به خاطر اینکه این وقت را در اختیار من گذاشته اید تشکر می کنم. امروز پس از 4 سال این افتخار را دارم که در جلسه هیات رئیسه حضور یابم تا برنامه ها و نظرات خود را ارائه کنم.
وی درباره برنامه های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در این مدت ما در اکثر مواقع در برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی دچار مشکلات بودیم و بسیاری از مواقع مشکلات مالی و عدم امکانات بر سر راه تیم ملی بود. من هیچگاه درخواستی برای خود نداشتم و نخواسته ام که امکانات تیم های بزرگی چون منچستر، رئال و یا تیم های درجه یک را برای تیم ملی داشته باشم. من با تیم های آفریقای جنوبی و پرتغال کار کرده ام و مانند ایران با آنها به جام جهانی راه یافته ام و همه می دانند در آفریقای جنوبی هم امکانات درجه اول و حرفه ای وجود ندارد. پرتغال هم کشور کوچکی است که 10 میلیون جمعیت و 100 هزار نفر فوتبالیست حرفه ای دارد و البته مشکلات مالی خود را دارد و ما توانستیم در این کشور بازیکنان بزرگی مانند اوزه بیو، فیگو و رونالدو را داشته باشیم و من با همین تیم به جام جهانی رفته ام.
وی تصریح کرد: همه مردم به این امر واقف هستند که در فوتبال یک نظر غالب برای پیشرفت باید داشته باشد و قطعا در ایران هم وجود دارد. همیشه گفته ام که امکانات درجه اول جهان مانند رئال و منچستر را انتظار ندارم و برنامه آماده سازی می خواهم که نه در سطح تیم های درجه اول آسیا مانند ژاپن و کره جنوبی و یا استرالیا باشد و نه مانند تیم های درجه چندم آسیا باشیم اما در حال حاضر که تیم اول آسیا هستیم و همه به ما احترام می گذارند باید برنامه های ما قوی تر از دیگر تیم های آسیایی باشد که این امر وظیفه ما است.
کی روش افزود: فوتبال بازی عاطفی و خاصی است و اگر ما به لبنان و عراق ببازیم همه تحت تاثیر قرار می گیرند و یک روز ده نفره در تهران کره جنوبی را می بریم و یک روز در بیروت به تیم ملی لبنان می بازیم. اگر بعد از باخت ها بگویم که من برنامه آماده سازی، بازی تدارکاتی و... در اختیار نداشته ام اینها همه توجیه است. در سراسر جهان در کشورهای خیلی پیشرفته مانند برزیل، ایتالیا همین است و همه باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا برنامه ها به طور مطلوب پیش رود تا بعد از باخت صحبتهایی را مطرح نکنیم که جز توجیه چیز دیگری نیست.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که برنامه های تیم ملی را ارائه دهم. دغدغه زیادی در راه موفقیت وجود دارد و من به عنوان یک متخصص در فوتبال که سابقه 33 سال حضور در فوتبال را دارم باید بگویم که الان زمان بیدار باش است. بدون امکانات و توجه به فوتبال، بدون داشتن برنامه های آماده سازی و اردوهای تدارکاتی خوب موفق نمی شویم. از قهرمانی تیم های ایران در مسابقات آسیایی در آسیا حدود 24 سال می گذرد. باید بیدار شویم و تلاش کنیم که وضعیت ما تغییر کند.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در حال حاضر همه تیم های حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیایی در شرق آسیا در حال تلاش و کار کردن هستند. قطر و امارات به خوبی و سختی تلاش می کنند و هر روز بهتر از گذشته می شوند و برای صعود به جام جهانی برنامه های خود را ارائه و اجرا می کنند. ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به خوبی پیشرفت کرده اند و همه ما تلاش می کنیم تا بجای آنها و یا به عنوان تیم چهارم آسیا به جام جهانی برویم. این مشکلات، شرایط را برای جام جهانی روسیه سخت تر می کند و باید بهتر از قبل تلاش کنیم.
کی روش برنامه خود را برای موفقیت در جام جهانی 2018 روسیه اینگونه تشریح کرد: از بعد استراتژیک سه خط مستقیم برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که همه آنها به یک نقطه مشترک ختم می شود و نتیجه آن متحد شدن و همدل بودن است. خط اول مجموعه مدیریتی فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه آن است. خط دوم اعضای کادر فنی و خط سوم مسئولین اداری فدراسیون هستند که باید در جهت هم و برای موفقیت تلاش کنند.
وی در ادامه افزود: برای موفقیت در رسیدن به جام جهانی و موفقیت در آن باید به سختی تلاش کنیم و تصمیمات مدیریتی با کیفیت بگیریم و منابع مالی مناسب را برای حرکت تیم ملی تامین کنیم و در نهایت با نظم و احترام به یکدیگر و انجام وظیفه به موفقیت برسیم.
وی در ادامه برنامه خود را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تا جام جهانی 2018 روسیه به اعضای هیات رئیسه ارائه کرد.
انتهای پیام/

94/02/08 - 15:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن