تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805761832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي مسائل شهرداري ها و دهياري هاي 5 حوزه انتخابيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۹ب.ظ)
در ديدار نمايندگان مجلس با معاون عمران و توسعه امور شهري وزير كشور؛ بررسي مسائل شهرداري ها و دهياري هاي 5 حوزه انتخابيه موج - مسائل و مشكلات مرتبط با شهرداري ها و دهياري هاي 5 حوزه انتخابيه عصر دوشنبه، هفتم ارديبهشت، در ديدار نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مهندس خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد جليل سر قلعه، نماينده مردم لردگان، اميرعباس سيطاني، نماينده مردم بروجن، عزت اله يوسفيان ملا، نماينده مردم آمل و لاريجان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمين مفيد کيايي نژاد، نماينده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد و حميدرضا مشهدي عباسي، نماينده دماوند و فيروزکوه؛ نمايندگان مردم در خانه ملت بودند که در اين ديدارها حضور داشتند.
در اين ديدارها که با حضور نمايندگان مجلس و تني چند از شهرداران و رؤساي شوراهاي اسلامي شهرها و مهندس خندان‌دل، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور و رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور و معاونان و مديران اين سازمان انجام شد؛ برخي مسائل و مشکلات مربوط به بخش‌هاي مديريت شهري و مديريت روستايي حوزه‌هاي انتخابيه نظير: ضرورت تأمين درآمدهاي پايدار شهرداري‌ها، تأمين ماشين‌آلات موردنياز شهرداري‌ها و دهياري‌ها، حمايت از شهرداري‌هاي کوچک و تاره تأسيس و دهياري‌ها، تقويت آتش‌نشاني‌ها، توسعه حمل‌ونقل عمومي شهري، مديريت پسماندها و... توسط حاضران مطرح شد.
سپس مهندس خندان‌دل مباحث کلان بخش‌هاي مديريت شهري و روستايي و برنامه‌هاي عمده دولت، وزارت کشور و سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور به‌منظور ارتقاي سطح خدمات شهرداري‌ها و دهياري‌ها به شهروندان را تشريح و ضمن مطرح نمودن پرسش‌هايي در زمينهٔ وضعيت خدمات‌رساني شهرداري‌ها و دهياري‌ها به مردم و نقاط قوت و کاستي‌هاي موجود، دستورات لازم براي رفع برخي کاستي‌ها و مشکلات را صادر نمود.
مهندس خندان‌دل در اين ديدارها اظهار کرد: با همفکري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بودجه سال 93 کشور کمک‌هايي براي شهرداري‌هاي زير 50 هزار نفر جمعيت و دهياري‌ها در زمينهٔ‌هاي چون تأمين ماشين‌آلات و قير لحاظ شد که با نظر مثبت نمايندگان مجلس به عملکرد مناسب وزارت کشور در اين موضوعات، مقرر شد اين کمک‌ها در سال 94 هم براي شهرداري‌ها تا جمعيت 100 هزار نفر ادامه يابد و اين موضوع در بخش دايمي بودجه نيز لحاظ شد.
وي در اين ديدارها ادامه گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي تأمين 5200 دستگاه انواع ماشين‌آلات موردنياز شهرداري‌هاي زير 50 هزار نفر جمعيت و دهياري‌ها نظير ماشين آتش‌نشاني، حمل زباله و برخي ماشين‌آلات سنگين و نيمه سنگين که در سال گذشته انجام شد و ماشين‌آلات در حال واگذاري است، براي حاضران بيان کرد.
وي افزود: به‌ منظور کمک به آسفالت معابر شهرها و روستاها تفاهم‌نامه‌اي به‌منظور تأمين قير موردنياز با نصف بهاي بورس منعقدشده و هم‌اکنون شهرداري‌ها و دهياري‌ها در حال استفاده از اين امکان براي آسفالت معابر خود هستند.
رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور همچنين با بيان اينکه رفع مشکلات موجود در خوزه‌هاي مديريت شهري و روستايي نيازمند تغيير نگاه به اداره شهرها و روستاها با هدف ارتقاي سطح خدمت شهرداري‌ها و دهياري‌هاست، گفت: وزارت کشور با توجه به مشکلات موجود در اين حوزه‌ها راهکارهايي را انديشيده و اجرايي کرده است، ولي؛ تحول در ارائه خدمات بهتر شهرداري‌ها و دهياري‌ها در گرو مشارکت بخش خصوصي است تا از منابع مالي خود براي اجراي پروژه‌ها استفاده نمايد و باعث ايجاد اشتغال و درآمد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن