تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804516909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین نظرسنجی رسانه‌های انگلیسی نشان داد پیشتازی حزب محافظه‌کار در کمتر از ۱۰ روز تا انتخابات سراسری‬ انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آخرین نظرسنجی رسانه‌های انگلیسی نشان داد
پیشتازی حزب محافظه‌کار در کمتر از ۱۰ روز تا انتخابات سراسری‬ انگلیس
بر اساس آخرین نظرسنجی‌های رسانه‌های انگلیس، حزب محافظه‌کار که همان حزب حاکم این کشور است تا کنون بیشترین درصد آراء را کسب کرده است.

خبرگزاری فارس: پیشتازی حزب محافظه‌کار در کمتر از ۱۰ روز تا انتخابات سراسری‬ انگلیس



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتایج نظرسنجی‌های مختلف در انگلیس و اسکاتلند از پیشتازی حزب «دیوید کامرون» نخست وزیر این کشور و هم‌چنین افزایش محبوبیت حزب ملی اسکاتلند در میان مردم این کشور حکایت دارد. گاردین: حزب محافظه‌کار محبوبیت رو به رشدی را تجربه کرده است آخرین نظرسنجی منتشر شده گاردین نشان می‌دهد، محافظه‌کاران نسبت به آمار اعلام شده پیشین این روزنامه نسبت به حزب کارگر 3 درصد پیشی گرفتند. بر اساس این نظرسنجی، رای دهندگان مساله بهداشت و درمان عمومی را مساله بسیاری مهمی برای رای دادن در نظر داشتند. نظر سنجی گاردین اعلام کرد حزب استقلال بریتانیا نیز نسبت به نوبت پیشین دو درصد رشد و 13 درصد آراء را کسب کرده است. در این آمار دیده می‌شود لیبرال دموکرات‌ها نیز یک درصد کاهش و 9 درصد آراء را کسب نموده‌اند.  


نظرسنجی انتخاباتی گاردین گاردین: لندن پشتوانه‌ای برای حزب کارگر نظرسنجی‌های گاردین، اما نتیجه انتخابات را در پایخت انگلیس به سود رهبر حزب کارگر اعلام کردند. گاردین تصریح دارد بخش عظیمی از موفقیت حزب کارگر به پشتوانه حامیان آن در لندن بستگی دارد. گاردین ادامه می‌دهد، میزان حمایت از حزب کارگر در لندن به اندازه حمایت از حزب ملی اسکاتلند در میان مردم اسکاتلند است. اسکاتلند تی‌وی: حزب ملی اسکاتلند پیشتاز در میان اسکات‌ها آخرین آمار تلویزیون اسکاتلند نشان می‌دهد حزب ملی این کشور می‌تواند 57 کرسی در پارلمان بریتانیا کسب کند. بر اساس نظرسنجی‌ها 54 درصد مردم اسکاتلند از کارگرها پیشی گرفته و با محبوبیت 54 درصدی از همه احزاب پیشتاز است.


نظرسنجی تلویزیون اسکاتلند از انتخابات سراسری   اکسپرس: احزاب سیاسی کوچک‌تر باافزایش میزان محبوبیت روبرو شدند بر اساس آخرین نظرسنجی‌های روزنامه اکسپرس، حزب محافظه‌کار (توری‌ها) از حزب کارگر با اختلاف 6 درصد پیشتاز است. نظرسنجی تلفنی اکسپرس از تعداد هزار رای دهنده حاکی از آن است که محافظه‌کاران با  دو درصد افزایش، 36 درصد آراء را کسب کردند و این درحالیست که حزب کارگر بدون تغییر باقی مانده و 30 درصد آراء را کسب کرده‌است. حزب لیبرال دموکرات هم با یک درصد کاهش اکنون 9 درصد آراء را کسب کرده و حزب استقلال بریتانیا نیز با دو درصد کاهش 11 درصد آراء را از آن خود کرد. حزب سبز هم در این نظرسنجی 3 درصد افزایش داشت و 7 درصد آراء را از آن خود کرده است. یوگاو: هیچ حزبی حداقل کرسی لازم برای تشکیل کابینه را کسب نمی‌کند نظرسنجی «یوگاو» نیز نشان می‌دهد حزب محافظه‌کار یک درصد از حزب رقیب یعنی حزب کارگر پیش افتاده است. آخرین نظرسنجی «یوگاو» تاکنون نشان می‌دهد، محبوبیت حزب محافظه‌کار دو درصد افزایش داشته و به 35 درصد رسیده اما حزب کارگر بدون تغییر 34 درصد است. بر اساس نتایج نظرسنجی های «یوگاو» هیچ یک از این دو حزب اصلی انگلیس قادر نخواهد بود حداقل کرسی لازم برای تشکیل کابینه را به دست آورد.  


نظرسنجی یوگاو درباره انتخابات سراسری انگلیس   آمار متفاوت تلگراف؛ کارگرها پیشتازند آخرین نظرسنجی روزنامه تلگراف اما آماری متفاوت ارائه داد. بر اساس نظرسنجی اعلام شده تلگراف حزب کارگر با کسب یک امتیاز از محافظه‌کاران پیش افتاده است. تلگراف اعلام کرد کارگرها با کسب 34 درصد و محافظه‌کاران با کسب 33 درصد آرا تا کنون پیشتاز هستند. در نظرسنجی تلگراف، حزب استقلال بریتانیا (یوکیپ) توانسته تا کنون 14 درصد آراء را کسب کند و این درحالیست که حزب لیبرال دموکرات 8 و حزب سبز 5 درصد آراء را کسب کرده اند.


نظرسنجی تلگراف درباره انتخابات سراسری انگلیس   بر اساس این نظرسنجی‌ها، حزب کارگر می‌تواند تعداد 277 کرسی از مجموع 650 کرسی پارلمان انگلیس را کسب کند. محافظه‌کاران به دنبال کارگرها 277 کرسی را کسب خواهند نمود و حزب ملی اسکاتلند در این نظرسنجی قادر خواهد بود 50 کرسی در پارلمان بریتانیا کسب کند.  


پیش‌بینی تلگراف از کرسی‌های آینده پارلمان بریتانیا   انتخابات سراسری انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی روز هفتم ماه می برگزار خواهد شد. نامزدهای احزاب سیاسی بریتانیا برای کسب 650 کرسی این پارلمان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. حزبی که موفق شود در انتخابات 326 کرسی را از آن خود کند، به دعوت ملکه بریتانیا تشکیل جلسه خواهد داد. اگر هیچ حزبی نتوانند این تعداد کرسی را کسب کند، میان احزاب سیاسی گفت‌وگوهایی صورت خواهد گرفت تا دولتی ائتلافی تشکیل شود. گزارشات حاکی از آن است که برای تشکیل کابینه، حزب محافظه‌کار و حزب استقلال بریتانیا(یوکیپ) با یکدیگر ائتلاف کرده و حزب کارگر با حزب ملی اسکاتلند ائتلاف خواهد کرد. ائتلاف توری‌ها و یوکیپ باز هم به حداقل تعداد کرسی لازم برای تشکیل کابینه نخواهد رسید اما کارگرها و حزب ملی اسکاتلند این تعداد کرسی را در صورت ائتلاف کسب خواهند کرد. احتمال دیگری هم وجود دارد و آن این که یکی از احزاب به تنهایی سکان دولت را به دست بگیرد و امتیازاتی به دیگر احزاب بدهد.  در حال حاظر محافظه کاران دولتی ائتلافی با حزب لیبرال دموکرات را در دست دارند. انتهای پیام/م

94/02/08 - 13:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن