تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه رضازاده پس از انتخابات وزنه‌برداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
بيانيه رضازاده پس از انتخابات وزنه‌برداري موج - حسين رضازاده با صدور پيامي از کساني که مانع حضور او در انتخابات فدراسيون وزنه‌برداري شدند، انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين رضازاده پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون وزنه‌برداري بيانيه‌اي به‌شرح زير صادر کرد:
ماه‌ها بود که برخي مسوولان هرآنچه در توان داشتند به کار گرفتند تا مانع حضور «فرزند کوچک اين ملت» در گوشه‌اي از ورزش اين کشور شوند. آنها نگران بودند که حضور همزمان بنده در دو عرصه «فدراسيون وزنه‌برداري» و «شوراي شهر» برنامه‌ريزي‌هاي آنها را به هم بريزد.
بنده خوشحالم که همواره موجب شادي دل رهبري، خانواده معظم شهدا و مردم خوب و فهيم ايران اسلامي بوده‌ام و خدا را شاهد مي‌گيرم آن زمان که مدال المپيک را مي‌گرفتم، آن زمان که تيم وزنه‌برداري را در جايگاه مربي هدايت مي‌کردم و آن‌گاه که بر رياست فدراسيون قرار داشتم همه دغدغه‌ام اين بود که چه افتخار جديدي براي اين مردم عزيز و قدردان همراه با جوانان مستعد ايراني بيافرينيم و بذر خوشحالي و شادکامي را در دل‌هاشان بنشانيم که البته در تمام اين جايگاه‌ها، شادي، طراوت و بزرگواري ملت ايران و اظهار لطف‌شان را از نزديک و دور شاهد بودم و هستم.
سال 2002 را فراموش نمي‌کنم، آن روز پيشنهاد يونان براي کسب شهروندي يونان به‌ازاي دريافت مبلغ هنگفتي را رد کردم و يا تقاضاي مشابه ترکيه را مبني بر تغيير تابعيت خود به ترکيه و دريافت پاداشي سنگين را در صورت قهرماني در المپيک آتن نپذيرفتم، چرا که دل‌بسته اسلام و ايران بوده و هستم و از اين اعتقاد و از اين خاک دل نکَنده و نخواهم کَند.
هرچند فشارهايي موجب شد تا برخي با آبروي اين‌جانب نيز بازي کنند، ولي؛ اکنون فرصتي فراهم آمد که به رأي مردم عزيز تهراني، احترام خود را کاملا ابراز و هويدا کرده و تلاش کنم تا در عرصه خدمات شهري، موجب رسيدن تهران به شهري در تراز ايران اسلامي‌مان باشم.
لازم است؛ تبريک و شادباش خود را به جناب آقاي «علي مرادي» ابراز کنم، براي ايران عزيز و او بهترين پيروزي‌ها و افتخارها را از خداوند متعال خواسته‌ام و آمادگي کامل دارم تمام تجربياتي که در سايه عنايت امام زمان(عج) و همراهي مردم در تمامي اين سال‌ها اندوخته‌ام در اختيار او قرار دهم تا جوانان مستعد، پرتوان و پهلوان ايراني در جايگاه‌هاي بالاتري در عرصه‌هاي بين المللي بدرخشند.
بر خود لازم مي‌دانم از همه حمايت‌ها و لطف مردم عزيز ايران نسبت به اين فرزند انقلاب تقدير و تشکر نموده و بدين وسيله طلب حلاليت کنم.
حسين رضا‌زاده













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن