تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی: این تیم اصلا پرسپولیس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سلطانی: این تیم اصلا پرسپولیس نیست
دروازه بان سابق سرخپوشان درباره این تیم معتقد است پیراهن پرسپولیس برتن بعضی از بازیکنانی که در این تیم بازی می کنند، گشاد است.
به گزارش نامه نیوز ، بهروز سلطانی در رابطه با اوضاع اخیر این تیم گفت:


این تیم ببرد، ما شوکه می شویم
پرسپولیس اگر ببرد ما شوکه می شویم، گویا این تیم همیشه باید ببازد یا در بهترین حالت مساوی کند. سوء تفاهم نباشد اما در این تیم همه باید عوض شوند، یکی به مربی می پرد، یکی به مدیر می پرد، کسی اصلا نمی داند در چه تیمی دارد بازی می کند، نفت و ذو آهن را ببینید با چه مهره هایی دارند بازی می کنند و اینچنین نتیجه می گیرند؟


خدا به داد نژادفلاح برسد
اصلا شما حتی تیم های پایین جدولی همچون نفت مسجدسلیمان را ببینید چقدر این جوان ها دارند خوب بازی می کنند، متاسفانه این بازیکنان اصلا در حد پرسپولیس نیستند، واقعا نمی دانم یک سری از اینها چگونه وارد این تیم شدند، به خدا اینجا پرسپولیس و پیراهنش خیلی مهم است، اتفاقاتی می افتد و بازی هایی می بینیم که بهتر است بگوییم این تیم اصلا پرسپولیس نیست. فقط می توانم بگویم خدا به داد نژادفلاح برسد چرا که کار سختی در پیش دارد. او هر طرف را می گیرد یک طرف دیگر درمی رود.


پرسپولیس دهم است، آخرش هشتم بشود
آمدن برانکو در این مقطع اشتباه بود، به نظر من باید در بازی های باقیمانده، همان کادر قبلی می ماند و به کارش ادامه می داد، تیم الان دهم جدول است، در نهایت می خواهد بشود هشتم، اتفاق خاصی می افتد؟ تازه برانکو را هم می آوریم با یک هیات که اتفاقی در تیم بیفتد اما می بینیم خبری نمی شود. با شرایط موجود باید بگوییم خدا را شکر که تیم اوت نشده است. به خدا، مردم ما را در خیابان می بینند و حرفهایی می زنند که از خجالت آب می شویم. حق هم دارند، این تیم، تیم مردم است و نه عده ای خاص.


بعضی ها همیشه با تیم هستند
سال پیش علی پروین برای این تیم اسپانسر آورده بود و کار تیم داشت راه می افتاد اما دیدیم که تیم را از او گرفتند و چه اتفاقاتی بعدش افتاد. در مقطع کنونی امثال پروین و کاشانی و دادکان می توانند تیم را دوباره راه بیاندازند برای اینکه برای این تیم خون دل خوردند ولی متاسفانه افرادی را می بینیم که همیشه به تیم الصاق شده اند و جالب است که نتیجه هم نمی گیرند ولی امثال پروین و دایی و پیروانی کنار گود هستند.


حق پیشکسوتان خورده می شود
امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتند، امیدوارم هرچه پیش می آید از پیش تعیین شده نباشد، از آقای خادم می خواهم این تیم را به سرمنزل مقصود برساند چرا که این مسئولیت روی دوش ایشان است، الان می گویند گویا دنبال این هستند که یک شرکت تیم را تحویل بگیرد که در این صورت فکر می کنم حق پیشکسوتان پرسپولیس خورده شود، بهرحال قرار بود یک درصدی از سهام این باشگاه در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد.


به زودی آکادمی راه می افتد
سلطانی در پایان راجع به آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: چندی پیش جلسه ای با آقای نژادفلاح داشتیم و در آن جلسه ایشان صحبت هایی راجع به تعیین مدیر و مربیان کرد و اطلاعات لازم را از ما گرفت و قرار شد در این زمینه تصمیم گیری لازم انجام شود و انشالله به زودی آکادمی باشگاه هم راه بیفتد.


منبع: ورزش سه


۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن