تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان سهم بيشتري از ميانگين کشوري در حوزه ايثار و شهادت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۲۱ب.ظ)
مديرکل بنياد شهيد لرستان: لرستان سهم بيشتري از ميانگين کشوري در حوزه ايثار و شهادت دارد موج - خرم آباد- مديرکل بنياد شهيداستان لرستان با اشاره به اينکه اينکه 3.6 دهم جمعيت شهداي و 2.3 دهم جانبازان کل کشور متعلق به استان لرستان است، گفت: لرستان سهم بيشتري از ميانگين کشوري در حوزه ايثار و شهادت دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مراد روشني، مديرکل بنياد شهيد لرستان در چهارمين مجمع انتخابات خانه جانبازان بصير لرستان در محل هتل جهانگردي برگزار شد با عنوان اينکه 3.6 دهم جمعيت شهداي و 2.3 دهم جانبازان کل کشور متعلق به استان لرستان است، اظهارکرد: لرستان سهم بيشتري از ميانگين کشوري در حوزه ايثار و شهادت دارد و در اين بين جانبازان بصير با اهدا عزيزترين اعضا خود سهم بسزايي در اين حوزه دارند.
وي عنوان کرد: راهي که ما هم اکنون در آن هستيم راهي است که دين مبين اسلام و اسلام ناب محمدي براي ملت ما خواسته که با خون پاک شهيدان و مجاهدت شما جانبازان ادامه پيدا کرده است و اگر آن مظلوميتهاي متعدد و فراز و نشيبهاي فراوان در قبال توطئه هاي هر روزه دشمن و استقامت مردم که هدف و امام خود را شناختند، نبود اينک اين انقلاب وجود نداشت چون مردم ايران که به گفته امام راحل "از مردم زمان پيامبر و امام علي (ع) بهتر هستند" هيچگاه در هيچ جايي نداي امام را بي پاسخ نگذاشتند و اين چنين بود که انقلاب ملت ايران سرمشق و الگويي براي انقلابهاي مردمي زمان حاضر در کشورهاي همسايه ايران شد.
روشني در ادامه افزود: راه انقلاب همچنان روشن و پررهرو و در جهت صراط مستقيم است و بايد با اميد، نشاط، خودباوري و استقامت و بردباري و با همه طمانينه اي که با نور ايمان حاصل شده است در جهت حمايت نيروي لايزال الهي آن را ادامه داد.
مديرکل بنياد شهيد در خصوص طرح هاي حال حاضر بنياد عنوان کرد که طرح سپاس، بحث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و بحث اشتغال در دستور کار قرار دارد که مجموعه بنياد در سال گذشته و سال جاري تمام تلاش خود را جهت تحقق اين طرح ها به کار برده و مي برند.
گفتني است، در پايان در بين 23نفر شرکت کننده 3نفر از آنها در راي گيري بيشتري آرا را کسب کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن