تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: براي حل مشکلات پرسپوليس آمده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: برای حل مشکلات پرسپولیس آمده‌ام
برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس موفق شد اولين امتياز را از بازي با سايپا بگيرد در حاليکه مي توانست با برد اين بازي را تمام کند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از این بازی در کنفرانس گفت:

گل ساده ای خوردیم
مقابل حریفی بازی داشتیم که انگیزه داشت و جنگنده بود. طبیعی بود که از نتیجه ناراضی هستم چون جلو بودیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. گل ساده‌لوحانه‌ای که خوردیم، ما را عقب انداخت.برای گل سوم تلاش می‌کردیم که با پنالتی بحث‌برانگیز گل تساوی را خوردیم. با این وجود بازیکنان میل «جنگاوری» داشتند. ضمن اینکه بازیکن حریف می‌توانست از داور به دلیل گرفتن مهدی طارمی کارت قرمز بگیرد چرا که طارمی به تنهایی شانس زدن گل را داشت.‌برای ما هیچ راهی نمی‌ماند جز اینکه برای هر مسابقه پیشرفت و رشد داشته باشیم.

نمی شود یک شبه مشکلات را حل کرد
برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس نمی‌تواند نتیجه راحفظ کند، گفت: ما به خوبی متوجه این مسئله شده‌ایم و حتی مقابل لخویای قطر 70 دقیقه خوب بازی کردیم و تیم حریف حتی یک شانس هم نداشت اما مانند امروز اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم. بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم اما متاسفانه نمی‌توان یک شبه این مسئله را حل کرد. مهم این است که بازیکنان بهتر بازی می‌کنند و شانس‌های گل بیشتری ایجاد می‌کنند. نیاز داریم که تمرکز و حواس بیشتری داشته باشیم تا شاهد اشتباهات فردی نباشیم.

داوران خیلی راحت کارت زرد می دهند
او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش به راحتی از دور مسابقه کارت زرد می‌گیرند، گفت: تا در پایان بازی بازیکنان ما کارت زردهای دریافت کردند که خیلی نیاز نبود. در واقع داور می‌توانست در دقایق آخر به آن راحتی به بازیکن ماکارت ندهد. طبیعتا کارت زرد دادن به بازیکن در دقایق پایانی برای داوران راحت‌تر است و من امیدوارم در دیدارهای آینده داوران تا این حد آسان به بازیکنان ما کارت ندهند. به طور نمونه در جریان بازی بابک خاتمی در محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد اما بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور به بازیکن ما اخطار داد. وقتی داوران به این راحتی کارت می‌دهند باعث می‌شود بازی درگیرانه و فیزیکی را شاهد نباشیم و بازی حالت دیگری پیدا کند.

شکست بنیادکار هدف مقدس ماست
شکست دادن بنیادکار هدف مقدس ما در بازی آینده است.ما باید در این بازی خوب کار کنیم و بتوانیم امتیازات لازم را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

خانزاده جریمه شد
او در مورد جریمه بازیکنان خاطی این تیم در میکسدزون گفت:این بازیکنان مطمئنا جریمه می شوند و به همین خاطر خانزاده را روی نیمکت قرار دادیم. ما با این بازیکنان برخورد می کنیم.

من برای حل مشکلات پرسپولیس آمده ام
من هرگز نگفتم از آمدن به پرسپولیس پشیمان هستم و آگاهانه این تیم را انتخاب کردم و با تمام سختی ها به این تیم آمده ام و برای حل مشکلات پرسپولیس آمده ام تا این تیم را از بحران شکست دهم.

1394/02/06 20:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن