تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 4 برابري خريد تضميني گندم در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۶ب.ظ)
در مقايسه با سال قبل اتفاق افتاد؛ رشد 4 برابري خريد تضميني گندم در كرمان موج - مراكز خريد استان كرمان تاكنون مقدار 22214 تن گندم مازاد بر نياز كشاورزان استان را به نرخ تضميني خريداري و در سيلوهاي استاندارد ذخيره سازي كرده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد نژادبيگلري؛ مديركل شركت غله استان كرمان گفت: تا تاريخ 5 ارديبهشت امسال مقدار 22 هزار و 214 تن گندم از كشاورزان كرماني خريداري شده كه نسبت به سال قبل حدود 15 هزار تن از لحاظ وزني بيشتر مي باشد.
نژادبيگلري افزود: تعداد23 مركز خريد در اين استان راه اندازي شده است كه مراكز خريد فعال استان 2678 محموله گندم از كشاورزان تحويل گرفته اند.
وي اظهار داشت: از 22 هزار و 214 تن گندم خريداري شده 20 هزار و 541 تن گندم معمولي و 1673 تن گندم دروم است.
مدير كل شركت غله وخدمات بازرگاني استان كرمان در خصوص ارزش ريالي گندم تحويلي از كشاورزان گفت: بهاي كل گندم ها 258 ميليارد ريال است كه تاكنون تمام مطالبات كشاورزان پرداخت شده است.
نژادبيگلري تصريح كرد: سال گذشته در همين مقطع زماني 2 مركز خريد 5 هزار و 563 تن گندم را در قالب 576 محموله خريداري كرده بودند كه در سال جاري مقدار خريد گندم 4 برابر رشد داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن