تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمايلي براي دستيابي به توافق با ملي گراهاي اسکاتلند ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۹ب.ظ)
اد ميليبند: تمايلي براي دستيابي به توافق با ملي گراهاي اسکاتلند ندارم موج - رهبر حزب کارگر انگليس توافق غير رسمي با ملي گراهاي اسکاتلندي پس از انتخابات پارلماني را رد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، به نقل از رويترز، در حالي که کمتر از دو هفته به زمان برگزاري انتخابات پارلماني انگليس فرصت باقي است، رهبر حزب کارگر هرگونه توافق غير رسمي با ملي گراهاي اسکاتلندي را در صورتي که اين حزب نتواند اکثريت آرا را به دست آورد، رد کرد.
نتايج تازه ترين نظرسنجي ها نشان مي دهد که حزب محافظه کار رقابت تنگاتنگي با حزب کارگر دارد و احتمالا هيچ يک از اين دو حزب قادر به کسب اکثريت آرا و کرسي هاي پارلمان نخواهند بود.
"اد ميليبند" رهبر حزب کارگر انگليس در مصاحبه با بي بي سي در پاسخ به اين سئوال که آيا حزب کارگر با ملي گراهاي اسکاتلندي پس از انتخابات مذاکره خواهد کرد، گفت: "من تمايلي براي دستيابي به توافق با ملي گراهاي اسکاتلند ندارم."
ميليبند پيش از اين هرگونه ائتلاف رسمي با حزب ملي اسکاتلند را رد کرده بود. ميليبند گفت: من مي خواهم به طور شفاف در خصوص اين مساله صحبت کنم. هيچ ائتلاف و توافقي وجود ندارد. من با حزب ملي اسکاتلند، توافقي انجام نخواهم داد.
اسکاتلندي ها در همه پرسي سپتامبر سال گذشته به باقي ماندن در کنار بريتانيا راي دادند. ولي نظرسنجي ها نشان مي دهد که ميزان حمايت از ملي گراهاي اسکاتلندي افزايش قابل توجهي داشته و نمايندگان اين حزب احتمالا کرسي هاي زيادي را در انتخابات 7 مي (17 ارديبهشت) کسب خواهند کرد.
اگر نظرسنجي ها دقيق باشد، افزايش حمايت مردمي از ملي گراهاي اسکاتلند مي تواند روياهاي حزب کارگر براي پيروزي در انتخابات و تصاحب قدرت از محافظه کاران را نقش بر آب کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن