تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه بين‌المللي زاهدان چهارراهي در دنيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
فرودگاه بين‌المللي زاهدان چهارراهي در دنيا است موج - معاون امور عمراني استانداري سيستان و بلوچستان گفت؛ فرودگاه بين‌المللي زاهدان چهارراهي در دنياست که مي‌تواند نقش بسزايي در توسعه منطقه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، باقرکرد، معاون امور عمراني استانداري سيستان و بلوچستان، امروز در حاشيه بازديد از روند اجرايي پروژه باند دوم فرودگاه بين‌المللي زاهدان گفت: دوري زاهدان از مرکز کشور باعث اهميت ويژه اين فرودگاه به‌عنوان نقطه اتصال سريع به مرکز کشور شده است و از ساليان دور توسعه اين استان مرهون فرودگاه‌ها و خدمات ويژه آن در اين استان بوده است.
وي گفت: فرودگاه‌ها به‌عنوان مراکز حساس در شرايط بحراني بسيار حائز اهميت هستند و فرودگاه زاهدان به دليل قرار گرفتن در موقعيت خاص به‌عنوان يکي از مهم‌ترين فرودگاه‌هاي شرق کشور از اين قاعده مستثني نيست.
کرد از فرودگاه زاهدان به عنوان چهارراهي بر سر راه شرق و غرب ياد کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن زاهدان در کريدور هوايي شرق به غرب و جنوب به شمال اين پروژه علاوه بر توسعه استان و منطقه مي‌تواند در توسعه حمل‌ونقل دنيا نيز نقش مهمي ايفا نمايد.
معاون امور عمراني استاندار افزود: پيشرفت فيزيکي پروژه باند دوم فرودگاه زاهدان در حد مطلوبي قرار دارد، اما؛ از نظر زمان کمي عقب هستيم که از پيمانکار خواسته شد آن را جبران نمايد.
وي با اشاره به نشست امروز با پيمانکار اين پروژه گفت: ضمن بررسي کيفيت کار از نزديک پيمانکار نيز به ارائه گزارش کامل از روند اجرايي پروژه از ابتدا تاکنون پرداخت و مسائل مربوطه با حضور مديرکل فرودگاه‌هاي استان، مهندسين مشاور پروژه و همچنين همکاران ما در دفتر فني استانداري و آزمايشگاه فني مکانيک خاک مورد بررسي قرار گرفت.
وي گفت: با توجه به اهميت پروژه، آزمايشگاه فني مکانيک خاک در محل پروژه احداث و تجهيز شده و تمامي مراحل اين پروژه در آزمايشگاه فوق مرحله‌به‌مرحله مورد آزمايش کيفي قرار مي‌گيرد.
معاون استاندار سيستان و بلوچستان گفت: باند دوم فرودگاه بين‌المللي زاهدان با تکنولوژي جديد و استانداردهاي روز فرودگاهي در حال ساخت است و پس از بهره‌برداري قابليت نشست‌وبرخاست هواپيماهاي مدرن و بدنه پهن را خواهد داشت.
وي همچنين ضمن اشاره به تاکيد استاندار سيستان و بلوچستان بر اهميت اين پروژه گفت: استانداري سيستان و بلوچستان در همه مراحل اجراي اين پروژه حامي و پشتوانه اين مهم خواهد بود.
باقر کرد ابراز اميدواري کرد: پروژه باند دوم فرودگاه زاهدان و توسعه اپرون آن‌که تاکنون 28 درصد پيشرفت فيزيکي داشته در مدت‌زمان تعين شده 18 ماهه توسط بخش خصوصي و با مشارکت 50 درصدي شرکت فرودگاه‌هاي کشور و استانداري سيستان و بلوچستان به بهره‌برداري برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن