تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي تجهيزات مخابراتي شناورهاي ملکي در بندر خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۶ب.ظ)
ساماندهي تجهيزات مخابراتي شناورهاي ملکي در بندر خرمشهر موج - معاون توسعه و تجهيز سازمان بنادر و دريانوردي در بازديدي از بندر خرمشهر از نزديک در جريان آخرين وضعيت اين مجتمع بندري قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي خانزادي از نزديک در جريان آخرين وضعيت امکانات، تأسيسات، ظرفيت ها، توانمندي ها، تجهيزات، پروژه هاي عمراني و توسعه اي و بخش خصوصي مستقر در اين مجتمع بندري قرار گرفت.
در اين بازديد معاون توسعه و تجهيز بنادر به همراهي عبدالکريم رزازان مدير کل تأمين و نگهداري تجهيزات سازمان بنادر شاهد گزارش جامعي از سوي عادل دريس مدير کل بندر خرمشهر از روند شناورسازي مغروقه هاي اروند رود نيز بود.
در ادامه، اين هيأت با حضور در محل اجراي چند پروژه بزرگ شناورسازي مغروقه ها در اروند رود از عمليات کرين بارج هزار تني نيز بازديد بعمل آوردند.
عمليات شناورسازي مغروقه کارون بار که در يکي از نقاط خطرساز اروند رود قرار دارد، مراحل پاياني خود را طي کرده و درچند روز آينده نيز به پايان خواهد رسيد.
همچنين معاون فني و مهندسي اداره کل بندر و دريانوردي خرمشهر از ساماندهي تجهيزات مخابراتي شناورهاي ملکي در اين بندر خبر داد.
صالح کوثري زاده در رابطه با ساماندهي تجهيزات مخابراتي شناورهاي ملکي در بندر خرمشهر اعلام کرد که با توجه به تعهدات کنوانسيون هاي سازمان جهاني دريانوردي از سوي کشورهاي عضو مبني برفراهم آوردن تجهيزات و امکانات ضروري شناورها در جهت ايمني، تجسس و نجات دريايي، تجهيزات مخابراتي بر روي شناورهاي ملکي بندرخرمشهر ساماندهي و بروز رساني شد.
وي در ادامه گفت: شناورهاي ملکي،شناورهاي خدماتي هستند که ملکيت سازماني دارند و خدماتي از قبيل پهلو گيري و جداسازي کشتيهاي ورودي و خروجي، يدک کردن و شرکت در عمليات اطفاء حريق، ايمني، تجسس و نجات دريايي را به عهده دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن