تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804609795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند ارائه خدمات به سرمایه گذاران در شیراز تسهیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اداری و مالی شهرداری شیراز: روند ارائه خدمات به سرمایه گذاران در شیراز تسهیل شده است خبرگزاری پانا:معاون اداری و مالی شهرداری شیراز با اشاره به ضرورت تلاش برای حضور سرمایه گذار در شیراز گفت: یکی از راههای مهم و اصلی تقویت درآمد پایدار در شهرداری در راستای توسعه شهری جذب سرمایه گذار است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت ساعت 08:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محمد حسن اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم بودن بسترها و زیرساخت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران است.
وی بیان کرد: شهرها در مسیر توسعه پایدار و حفظ مسیر خود به سمت تعالی نیاز دارند تا از اعتبارات محدود عبور کنند و این امر در شرایطی محقق می شود که بازوی سرمایه گزاری در خدمت مدیریت شهری قرار بگیرد.
مهندس اسدی عنوان کرد: جذب و حمایت از سرمایه گذاری می تواند بستر ساز تحول جدی و ارتقای مشارکت نخبگان در سازندگی و آبادانی شهرها می شود.
وی ادامه داد: بخش خصوصی خارج از روزمرگی و محدودیت های بورکراسی اداری دارای یک ظرفیت بالقوه برای انجام پروژه های مهم است که این ظرفیت ها در کنار بخش دولتی می تواند بالفعل شود.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز افزود: حوزه سرمایه گزاری برای پیشروی در یک مسیر منظم نیازمند تدوین سند و ترسیم افقی مشخص است تا فعالان بخش خصوصی با آشنایی از آن سند بتوانند با آرامش فضای کاری خود را انتخاب کنند.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: توسعه و رشد پایدار شهرداری ها با اخذ عوارض ها و یا اعتبار دولتی محقق نخواهد شد و نیاز است که با رویکرد استراتژیک و بلند مدت نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام تا مسیر رسیدن به اهداف هموار شود.
مهندس اسدی ابراز داشت: شهرداری شیراز آمادگی دارد چه به صورت مشارکتی و چه غیر مشارکتی با سرمایه گذاران همکاری کند.
وی با بیان اینکه درب شهرداری به روی سرمایه گذاران باز است، به تسهیل روند ارائه خدمات به سرمایه گذاران در شیراز اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شیراز دیگر از هفت خوان رستم رد نمی شوند و شرایط برای حضور سرمایه گذار واقعی در شیراز فراهم است.
مهندس اسدی با اشاره به نقش تاثیرگذار سرمایه گذاری داخلی و خارجی در توسعه شهری شیراز ابراز داشت: جذب سرمایه گذار در هر شهری به عنوان یکی از راهبردهای مهم توسعه مطرح است ضمن اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار از سوی مدیریت شهری زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهری می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ در سال های اخیر در شیراز بیان کرد: اجرای پروژه های اثرگذار لازمه توسعه شهر شیراز بوده و به طور قطع روند انقلاب عمرانی که در شیراز در سال های اخیر استارت خورده است، قطع نخواهد شد.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخشهای مختلف بخصوص بخش گردشگری علاوه بر اینكه زمینه پیشرفت و توسعه شهر را فراهم می کند در رونق كسب و كار و رشد اقتصادی تاثیرگذار بوده و تاحدود قابل توجهی مشكل اشتغال نیز كاهش می یابد.
وی با یادآوری این نکته که باید از پتانسیل و وجود جاذبه های متنوع شیراز بیشتر استفاده کرد، افزود: با توجه به متنوع بودن ظرفیت های موجود در شیراز سرمایه گذاران آزادی عملی زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارند.
مهندس اسدی همچنین اعلام کرد: شهرداری شیراز آماده مشاوره به سرمایه گذاران و ارائه بسته های تعریف شده اقتصادی برای آنهاست تا مسیر سرمایه گذاری به منظور توسعه شهری شتاب گیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری شیراز در سال های اخیر با شناسایی موانع حضور سرمایه گذاری در پروژه های شهری نسبت به رفع آنها اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: با رفع این موانع رونق اقتصادی در پروژه های شهری ایجاد شده که این مهم در نهایت منجر به رفاه اجتماعی، اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه های شهری خواهد شد.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز در پایان گفت: اهمیت توجه به روش های علمی و نوین در جهت جذب سرمایه گذار از موضوعات مهمی است که خوشبختانه این امر نیز در شهرداری شیراز مورد تاکید قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن