تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوگل درآمد سه‌ماهه اول 2015 را اعلام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گوگل درآمد سه‌ماهه اول 2015 را اعلام کرد
گوگل نیز چون دیگر شرکت‌های تکنولوژی درآمدهای سه‌ماهه قبل خود را اعلام کرد. در مجموع درآمد و سود این شرکت با 17 و 26 درصد رشد مواجه شده است.
گروه خواندنی های نامه نیوز - گوگل توانسته در سه‌ماهه قبل 17.3 میلیارد دلار درآمد داشته باشد که 17 درصد نسبت به سه‌ماهه مشابه سال قبل بیشتر است. سود عملیاتی این شرکت هم 4.54 میلیارد دلار بوده که 26 درصد بیش از سه‌ماهه اول سال قبل بوده است. با وجود این افزایش، وال استریت پیشبینی کرده بود که گوگل درآمدی 17.5 میلیارد دلاری را به ثبت برساند.

 
طبق معمول، کسب و کار تبلیغات بیشترین سهم را در درآمدهای گوگل داشته است؛ با این حال در زیرمجموعه‌های این بخش، نتایج مختلفی به ثبت رسده است. میزان Paid Click ها یا کلیک بر روی تبلیغاتی که در وبسایت های گوگل و شرکای این شرکت قرار داده شده، نسبت به سال قبل 13 درصد رشد داشته، اما نرخ رشد آن برای پنجمین سه‌ماهه متوالی کاهش یافته است. از سویی میزان Cost-per-Click یا هزینه ای که هر کاربر از کلیک بر روی تبلیغات به جیب صاحب تبلیغ روانه می‌کند، با کاهشی 13 درصدی روبرو شده است.

از مهم‌ترین دلایل این کاهش حرکت پرسرعت کاربران از کامپیوترهای شخصی به سمت دستگاه‌های موبایل است؛ جایی که گوگل آزادی عمل کمتری نسبت به بخش دسکتاپ دارد. راه حل گوگل برای این مشکل چیست؟ گوگل هفته قبل اعلام کرد که از این پس وبسایت های Mobile Friendly یا سازگار با مرورگرهای موبایل را در نتایج جستجو بالاتر از دیگر سایت‌ها قرار می‌دهد.
 
گوگل می‌گوید که فروشگاه «گوگل پلی استور» نیز نقشی اساسی در رشد درآمدهای گوگل داشته، اما کسب و کار نکسوس در سه‌ماهه قبل با کاهش مواجه شده است.




۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن