تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتزار 10 هزار پرچم ترکیه در لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در اقدامی عجیب و نامعمول؛
اهتزار 10 هزار پرچم ترکیه در لبنان
سفارت ترکیه در لبنان، در اقدامی عجیب و نامعمول قصد دارد به شیوه‌ای خاص، سالروز آنچه "آزادسازی شهرِ طرابلس توسط عثمانی‌ها" نامیده شده را در لبنان جشن بگیرد.



 به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، منابع رسانه ای فاش کردند که سفارت ترکیه، با توزیع 10 هزار پرچمِ این کشور در شهر طرابلس لبنان، قصد دارد روز یک شنبه، سالروز آزادسازی این شهر از دست جنگ جویان صلیبی را تحت عنوان "عید عثمانی" جشن بگیرد.   "عمر اللبابیدی" فعال رسانه ای لبنانی، با اعلام این خبر به پایگاه اینترنتی "لبانون دیبایت" خاطر نشان کرد که سفارت ترکیه، این 10 هزار پرچم را به مرکز جمعیت لبنانی – ترکیه ای در میدان التل ارسال کرده است.   به نوشتۀ العالم، سفارت ترکیه در حالی قصد دارد این مناسبت را جشن بگیرد که آزادسازی این شهر با کشتار صدها هزار ارمنی و پاک سازی نژادی آنان همراه بود.   در این میان، شماری از جمعیت های لبنانی در طرابلس، با تصمیم وزارت آموزش و پرورش برای تعطیل کردن مدارسِ شمال لبنان برای گرامیداشت این روز، مخالفت کردند.   برخی از این جمعیت ها در عین حال با برگزاری مراسم یابود نسل کشی ارمنی ها نیز مخالفت کردند و آن را "اقدامی ضد مسلمانان" خواندند.   تلاش ترکیه برای سرپوش گذاشتن بر کشتار ارامنه توسط دولت عثمانی در حالی صورت می گیرد که اغلب کشورهای اروپایی، این حادثه را نسل کشی توصیف کرده و خواستار اعتراف ترکیه به آن و اتخاذ موضع مسئولانه در قبال آن شده اند.  



۰۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن