تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: گسترش فقط سه مدافع دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند: گسترش فقط سه مدافع دارد
فراز کمالوند بعد از توقف برابر صبا در کنفرانس مطبوعاتي از هواداران تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد بعد از این بازی و کسب یک امتیاز در کنفرانس گفت:

از هواداران تشکر می کنم
لازم است قبل از هرچیز از هواداران تیم تشکر کنم که حال و هوای این مسابقه را دگرگون ساخته اند. ما در این بازی موقعیت زیادی داشتیم اما از بدشانسی در نیمه اول باد به ضرر ما بود.در نیمه دوم متاسفانه وزش باد به ضرر ما بود بچه های ما چند بی دقتی در صحنه های آخر داشتند دو سه موقعیت توسط تیم پیمنتا به هدر رفت اما در نیمه دوم از عملکرد تیم کاملا رضایت دارم امیدوار هستم که در ادامه بازی های لیگ همین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه مورد نظر را داشته باشیم.

بچه ها تا دقیقه 90 کوبیدند
من از نظر بدنی کاملا از بچه ها رضایت دارم آنها کیفیت خود را حفظ کردند و تا دقیقه90 کوبیدند شاید اگر توپ های ما در ابتدای بازی گل می شد آن فشار اولیه از روی دوش بچه ها برداشته می شد و شرایط بهتر می شد اما می خواهم این را بگویم که گسترش را با 6 ماه قبل مقایسه کنید.به نظرم اصلال قابل مقایسه نیست.

کاش توپ هایمان گل می شد
اگر دچار بدشانسی نمی شدیم و نتایج مورد نظر را گرفته بودیم الان در اینجای جدول نبودیم درست است که نقاط ضعفی هم داریم اما پتانسیل تیم همین است.اگر شاکله تیم حفظ شود گسترش در سال آینده می تواند یک تیم مدعی باشد ای کاش این بازی با چند گل همراه بود تا سه امتیاز را بگیریم.

ما فقط سه مدافع داریم
برای اولین بار این را می خواهم بگویم که ما کلا در تیم در حال حاضر سه مدافع داریم و اگر بخواهیم نفر چهارمی به خط دفاع اضافه کنیم باید در کنار میرشفیعیان و حسینی یک بازیکن تیم امید ییاوریم. امیدوارم آن صحنه مشکوک روی ابراهیمی پنالتی نبوده باشد اگر بوده باشد ما متضرر خواهیم بود.

تکلیف مان تا حدودی مشخص شده
به نظرم من زود است که بخواهیم در مورد بازی با تراکتور صحبت کنیم البته خیلی هم دوست ندارم در مورد تراکتور صحبت کنم. نمی‌توانم در دلم این تیم را دوست نداشته باشم و همانطور که به یاد دارید پس از 22 سال توانستیم زمانی که سرمربی تراکتورسازی بودم پرسپولیس را شکست دهیم.امیدوارم در هر صورت نتایج به گونه‌ای شود که گسترش در لیگ بماند و تراکتور هم قهرمان لیگ برتر شود.دوست داشتم تا الان تکلیف ماندنمان مشخص می‌شد اگر برده بودیم خیالمان راحت بود اما الان یک مقدار نگرانی داریم که در نهایت امیدوارم این نگرانی نیز برطرف شود.

1394/02/04 20:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن