تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798654626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک از اقدامات وزارت اطلاعات تقدير کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۴۷ب.ظ)
امام جمعه اراک از اقدامات وزارت اطلاعات تقدير کرد موج - نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: اقدامات وزارت اطلاعات به ويژه عملياتهاي هفته گذشته در خوزستان و سيستان و بلوچستان قابل تقدير است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي نماز جمعه افزود: همه بايد قدر اين اقدامات را که در راستاي خدمت به اسلام است، را بدانند.
سربازان گمنام امام (عج) در يک عمليات در منطقه سيستان و بلوجستان، هشام عزيزي معروف به ابوحفص البلوشي فرمانده سياسي نظامي گروهک تروريستي انصار الفرقان و دو نفر از همراهانش را به هلاکت رساندند و در عمليات ديگري در خوزستان همه عوامل تروريستي شهرستان حميديه را دستگير کردند.
وي بيان کرد: در جمهوري اسلامي وزارت اطلاعات، ارتش، سپاه و ساير نيروها، ارگان ها و دستگاه هادر خدمت آرمان هاي امام راحل و شهدا و خدمتگذار اسلام، قرآن و اهل بيت (ع) هستند.
امام جمعه اراک ادامه داد: تکيه گاه همه نيروهاي انقلابي، اسلام، امام زمان (عج) و مردم است و اين مهم در هيچ نقطه اي ديگر از دنيا ديده نمي شود.
آيت الله دري نجف آبادي در خصوص سفر رييس جمهوري به اندونزي نيز گفت: سفر دکتر روحاني به عنوان رئيس کشورهاي غيرمتعهد به اين کشور، از اهميت ويژه اي برخوردار بود.
وي در بخش ديگري از خطبه ها اظهار کرد: اميد است طلسم تحريم ها شکسته شود و تيم مذاکره کننده ايران در بحث توافقات به موفقيت هاي بزرگ دست يابند.
وي اظهار کرد: تمام تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران بايد برداشته شود و اين مهم بايد مورد توجه جدي تيم مذاکره کننده قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در بخش ديگري از سخنانش جنايات آل صعود در يمن را محوم کرد و افزود: اين اعمال وحشيانه مانند اقدامات اسرائيلي ها است.
آيت الله دري نجف آبادي با اعلام انزجار از اعمال زشت و وحشيانه عربستان در يمن گفت: همه بايد در حمايت و کمک به مردم مظلوم و ستم ديده يمن تلاش کنند.
وي در خصوص هفته سلامت نيز اظهار کرد: سلامت يکي از نعمت هاي بزرگ خداوند است و همه وظيفه دارند براي حفظ آن تلاش کنند و مراقبت هاي لازم را انجام دهند.
امام جمعه اراک ابا بيان اينکه هر فردي وظيفه حفظ سلامت خود را دارد و اين موضوع را نبايد به گردن ديگران انداخت، اضافه کرد: توجه به دستورات اسلامي و معيارهاي ديني در بحث سلامت نقش موثري در حفظ اين نعمت بزرگ دارد.
وي هفته معلم و کارگر را از مناسبت هاي مهم عنوان کرد و گفت: معلمان بايد در بحث آشنايي دانش آموزان با ارزش هاي اسلامي بيشتر تلاش کنند و کارگران نيز تمام تلاش خود را براي توسعه بيشتر کشور و افزايش توليدات با کيفيت داخلي به کار گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن