تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804750277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار خانزاده را محکوم می کنم/باید با درخشان فصل را تمام می کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


آشتیانی:
رفتار خانزاده را محکوم می کنم/باید با درخشان فصل را تمام می کردیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: رفتار بازیکنان پرسپولیس با هوادارانی که از نتیجه ناراضی بودند را به شدت محکوم می کنم.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ابراهیم آشتیانی درباره درگیری بوجود آمده بین دو تن از بازیکنان تیم پرسپولیس با هواداران ایرانی در دوحه اظهار داشت: همه این رفتارها بازتاب اتفاقات عجیبی است که در طول این فصل در این باشگاه شاهدش بودیم. هرج و مرج و تغییرات گسترده در سطح مدیریتی و کادر فنی و همه و همه سبب شده تا بازیکنان هم نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند البته من نمی خواهم رفتار زشت این بازیکنان را اینگونه توجیه کنم.

 وی که می دانست کریم باقری با ورود به این ماجرا غائله بوجود آمده را پایان داده در این ارتباط گفت: کریم راست گفته که اینجا چاله میدان نیست. هواداران سرمایه تیم پرسپولیس هستند و تحت هر شرایطی باید احترام شان حفظ شود. آنها حق دارند از نتیجه ناراضی باشند و اگر اعتراض شان را بیان نکنند پس چکار کنند. این تیم که الان امثال خانزاده در آن بازی می کنند روزی پدر و پدر بزرگ آن هوادارا ، طرفداری اش را می کرده است. رفتار بازیکنان پرسپولیس با هوادارانی که از نتیجه ناراضی بودند به شدت محکوم می کنم.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: هواداران برای هم کری می خوانند و شاید آن طرفدار تیم ما که ناراحت بوده به دلیل باخت سه بر صفر تیم محبوبش دلخور بوده و یک حرفی هم زده است. متأسفانه ظرفیت بازیکنان ما کم شده است. به یاد دارم در یک بازی آرنج فرید اسماعیلی به دهان بیوک وطنخواه خورد و سه تا از دندان های او شکست و روی زمین افتاد. طوری که من و یکی دو تن از بازیکنان روی چمن دنبال دندان های بیوک می گشتیم و از دهانش خون سرازیر بود. با این وجود وطنخواه از زمین بیرون نرفت و تا آخر بازی در میدان بازی کرد.

آشتیانی اضافه کرد: هواداران آن زمان وقتی این عرق را در بازیکن می دیدند پس از باخت تا این حد ناراحت نمی شدند اما الان هوادار همه چیز را به خوبی می فهمد. بازیکنی که پایان فصل بیش از تمدید قرارداد با پرسپولیس به فکر عقد قرارداد با تیمی است که بیشتر به او پول بدهد را هوادار به خوبی می شناسد البته من این را بطور کلی می گویم و در این پرسپولیس هم جز 4، 5 بازیکن باقی نفرات به درد این تیم نمی خورند.

وی با تاکید بر این موضوع که هوادار فوتبال سرمایه این ورزش محسوب می شود توضیح داد: آن زمان که ما فوتبال بازی می کردیم در بدترین شرایط حداقل 50 هزار نفر هوادار برای تماشای مسابقات پرسپولیس به ورزشگاه می آمدند اما الان این تعداد به یک دهم تقلیل پیدا کرده است. تماشاگر 5،6 هزار نفری برای فوتبال خطرناک است. همه اینها به دلیل مدیریت غلط در فوتبال است. نگاهی به فوتبال آلمان بیندازید. فرانس بکن باوئر در راس فوتبال آلمان فعالیت می کند و اثرات مثبت کاری اش را در تک تک اجزای فوتبال این کشور می توان شاهد بود یا در آن طرف حضور میشل پلاتینی در راس یوفا. اینها همه ناشی از بی توجهی مقامات وزارت ورزش به استخوان خرد کرده های فوتبال است. کسانی که کار را بلدند اما از آنها استفاده نمی شود. خودم را نمی گویم امثال آشتیانی کم نیستند که بتوانند در این فوتبال شرایطی ایجاد کنند که باز هم ورزشگاه ها لبریز از تماشاگر شود.

آشتیانی همچنین درباره شکست 3 بر صفر پرسپولیس در دیدار با لخویا عنوان کرد: ظرفیت این پرسپولیس همین است. در این تیم فقط 4،5 نفر هستند که بازی می کنند. نمی خواهم بحث را فنی کنم چراکه الان و در پایان فصل حرف فنی زدن فایده ای ندارد. همه دیدند گل سوم را چطور روی بی دقتی دفاع وسط خارجی تیم دریافت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال کاپ که تا چه اندازه تغییر کادر فنی باعث شد تا پرسپولیس به این شرایط بیفتد، بیان داشت: به اعتقاد من همان ترکیب درخشان و عبدی یا حضور کریم باقری در جمع کادر فنی قبلی خیلی بهتر از این بود که برانکو را بیاورند. ما الان با این شرایط به برانکو همه بهانه داده ایم تا او در توجیه نتایج کسب شده از سوی پرسپولیس به شرایط بد این تیم اشاره کند و بگوید تیمی را تحویل گرفته که اوضاع به هم ریخته ای داشته است.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: متاسفانه حضور مدیران غیرورزشی در باشگاه سبب شده تا تصمیماتی از این دست به شکل احساسی اتخاذ شود که ماحصل آن را هم داریم می بینیم. بهتر بود پرسپولیس با همان کادر فنی قبلی چند بازی آخر را هم سپری می کرد و در پایان فصل برانکو را می آوردیم. مادامی که مدیریت این باشگاه به همین شکل باشد نباید انتظاری بیش از این داشت. 116 کاپ



۰۴/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن