تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مک‌کانل: هفته آینده بحث شدیدی در سنا درباره نظارت بر توافق هسته‌ای ایران انجام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مک‌کانل: هفته آینده بحث شدیدی در سنا درباره نظارت بر توافق هسته‌ای ایران انجام می‌شود
رئیس اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا با اشاره به آغاز روند تصویب طرح نظارت بر توافق هسته‌ای در صحن این مجلس گفت که انتظار بحث شدیدی در این باره در میان سناتورها دارد.
به گزارش نامه نیوز، میچ مک‌کانل عضو ارشد جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا تاکید کرد که هفته آینده بحث شدیدی در این مجلس درباره طرح نظارت بر توافق هسته‌ای ایران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه هیل، رهبر اکثریت جمهوریخواهان سنا درباره آغاز روند رای‌گیری درباره طرح نظارت بر توافق هسته‌ای ایران در صحن سنا از هفته آینده گفت: «این لایحه برای اصلاحیه باز است و آنهایی که می‌خواهند (شرایط و محتوای) آنرا بهبود دهندفرصت این کار را دارند».

میچ مک کانل افزود: «ما آماده استقبال از بحث شدید و جدی در هفته‌ آینده هستیم. هیچ سند و طرح قانونگذاری کامل و بی نقص نیست. سناتورهایی که خواهان تقویت آن هستند که خود من را شامل می‌شود، فرصتی برای اعمال متممها و اصلاحات جهت تقویت کردن آن را خواهند داشت».

از سوی دیگر هری رید رهبر اقلیت دموکراتهای مجلس سنا درباره طرح مذکور گفت: «سناتورها تا حدی که امکان دارد خواهان حرکت به سمت (رای‌گیری) درباره این لایحه هستند. باید اصلاحیه‌ها و متممهایی ایجاد شود. ما به یک بحث قوی نیاز داریم. باید اطمینان یابیم که تمرکز روی این موضوع باشد و نه چیز دیگر».


منبع: فارس


۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن