تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805304149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان: قطار بندرعباس اصفهان روزانه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل راه‌آهن هرمزگان:
قطار بندرعباس اصفهان روزانه شد
مدیرکل راه‌آهن هرمزگان با بیان اینکه دومین رام از قطار مسافری بندرعباس اصفهان و بالعلکس امروز در چرخه فعالیت قرار گرفت، گفت: با ایجاد این ظرفیت قطار بندرعباس اصفهان روزانه شد.

خبرگزاری فارس: قطار بندرعباس اصفهان روزانه شد



محمد پورفخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام این خبر افزود: با ارتقا سطح کیفی این قطار در مقایسه با سایر قطارها، مسافران رفاه بیشتری را خواهند داشت و کمبود ظرفیت جابجایی مسافر به اصفهان برطرف شد. وی تصریح کرد: علاوه بر مبدا و مقصد، شهرهای در طول مسیر شامل یزد، بافق، احمد‌آباد و سیرجان نیز از مزایای این افزایش ظرفیت برخوردار خواهند شد.
مدیرکل راه‌آهن استان هرمزگان در ادامه با اینکه هرمزگان در شاخص وزن و «تناژ کیلومتر مرزی» رتبه اول کشور را دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته پنج میلیارد و 351 میلیون و 622 هزار تن کیلومتر مرزی داشتیم که این رقم بالاترین میزان جابجایی در سطح کشور است.
وی اضافه کرد: وزن محسوب شده در این شاخص برتر کشوری جابجایی 13.5 میلیون تن بار بوده است که امسال پیش‌بینی می‌شود به بالغ بر 15 میلیون تن برسد.
پورفخری در همین راستا بیان داشت: علاوه بر شاخص برتر کشوری در تن بار، هرمزگان در دو شاخص مهم تخلیه و بارگیری هم رتبه دوم کشور را دارد.
مدیرکل راه‌آهن استان هرمزگان در ادامه با اشاره به مقایسه عملکرد راه‌آهن در فروردین امسال با سال گذشته گفت: پارسال 455 واگن داشته‌ایم که امسال هزار و 470 واگن است. این مسئول اظهار داشت: در شاخص بارگیری در فروردین سال گذشته 22 هزار و 448 تن بارگیری بار داشته‌ایم که این رقم در فروردین امسال با 2.5 برابر رشد تناژ بارگیری به 83 هزار و 100 تن رسید.
وی ادامه داد: در تن کیلومتر مرزی نیز در فروردین پارسال میزان جابجایی 13 میلیون و 800 هزار تن بوده است که این رقم امسال در فروردین سال جدید به 52 میلیون تن رسید.
پورفخری همچنین با اشاره به میزان جابجایی مسافر نیز بیان داشت: سال گذشته در مجموع با متوسط جابجایی ماهیانه 100 هزار نفر، یک میلیون و 200 هزار مسافر از ظرفیت راه آهن هرمزگان استفاده کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با عملکرد فروردین سال گذشته که 83 هزار مسافر جابجا شدند امسال در فروردین‌ماه 90 هزار نفر با قطارهای هرمزگان جابه‌جا شده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: این میزان جابجایی در حالی‌ است که هیچ‌گونه حادثه‌ای را نداشتیم که به جرات می‌توان گفت ناوگان حمل و نقل ریلی ایمن‌ترین وسیله برای تردد است. مدیرکل راه‌آهن هرمزگان در پایان اضافه کرد: با اتمام کار نصب تجهیزات ATC در ایستگاه سیرجان به‌زودی همه 25 ایستگاه راه‌آهن هرمزگان به این سیستم نوین ناوبری مجهز می‌شوند.
به گزارش فارس، اداره کل راه‌‌آهن هرمزگان 800 کیلومتر طول ریل با 25 ایستگاه را تحت پوشش دارد. انتهای پیام/88007/ک30/ژ1001

94/02/01 - 11:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن