تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816133588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت مبهم 14 مربی در فصل آینده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرنوشت مبهم 14 مربی در فصل آینده
در حالی که 4 هفته به پایان هفته لیگ برتر چهاردهم باقی مانده است، تنها دو تیم ذوب و پرسپولیس سرنوشت نیمکت خود را برای فصل آینده مشخص کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی روز گذشته قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با ذوب آهن تمدید کرد تا در کنار برانکو ایوانکوویچ که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، جزو مربیانی قرار گیرد که آینده‌اش در لیگ پانزدهم مشخص است.

با این شرایط سرنوشت نیمکت 14 تیم دیگر لیگ برتر برای فصل آینده مشخص نیست و مسوولان تیم‌ها آن را موکول به نتایج تیم‌شان در پایان فصل کرده‌اند.

در این میان به نظر می‌رسد تراکتورسازی به همکاری خود با تونی اولیویرا ادامه دهد و فراز کمالوند نیز در صورت بقای گسترش فولاد با این تیم در لیگ بعد ادامه خواهد داد.

مسوولان فولاد نیز در حال رایزنی با دراگان اسکوچیچ هستند تا قرارداد سرمربی موفق خود در دو فصل اخیر را تمدید کنند و به نظر می‌رسد مربی کروات سرخ‌های خوزستانی علیرغم دریافت پیشنهادات از تیم‌های دیگر علاقه‌مند به ادامه همکاری با این تیم باشد.

استقلال خوزستان نیز چنین شرایطی دارد و مسوولان این تیم نیز به دنبال ادامه همکاری با عبدالله ویسی هستند و همه چیز به بقای این تیم در لیگ بستگی دارد.

نفت مسجد سلیمان نیز به نظر چاره‌ای جز ادامه همکاری با بهروز مکوندی با توجه به شرایط مالی و... موجود ندارد و راه‌آهن نیز شرایط مشخصی برای فصل آینده ندارد.

سپاهان در صورت قهرمانی مطمئنا قرارداد خود را با حسین فرکی تمدید خواهد کرد مگر اینکه تغییر تحولی در تهران باعث تغییرات روی نیمکت زردپوشان اصفهانی شود.

نفت تهران هم که با علیرضا منصوریان توانسته به روند خوب چند فصل اخیر خود ادامه دهد هنوز سرنوشت ادامه همکاری‌اش با منصوریان مشخص نیست و باید منتظر پایان فصل و دیدار فینال این تیم برابر ذوب آهن ماند.

پدیده‌ای ها هم که با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند در صورت بقا در لیگ برتر و تیمداری پای میز مذاکره با علیرضا مرزبان و هسلر خواهند نشست و در حال حاضر نماینده مشهد تصمیمی برای لیگ پانزدهم ندارد.

سایپایی ها هم در حالی که با مجید جلالی تا انتهای این فصل با خودروسازان قرارداد دارند هنوز با پیشنهادی برای ادامه همکاری مواجه نشده و مسوولان این تیم منتظر 4 هفته پایانی لیگ هستند.

ملوان و سیروس محجوب در حالی به فیروز کریمی پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله را داده که سرنوشت این تیم و ادامه همکاری قوهای سپید با محجوب نیز مشخص نیست و نمایندگان این شهرستان به دنبال این هستند که مالکیت تیم را به منطقه آزاد بسپارند و این تغییرات سبب تصمیمات جدیدی در این رابطه خواهد شد.

استقلال و امیر قلعه‌نویی؛ همه چیز به پایان فصل و نتیجه آبی‌پوشان در لیگ چهاردهم مربوط است و در صورتی که امیر قلعه‌نویی در دومین فصل پیاپی هم نتواند برای این تیم حداقل سهمیه را کسب کند باید منتظر جابجایی بزرگی در این تیم بود. در حال حاضر برای قلعه‌نویی نه پیشنهادی بابت تمدید قرارداد از سوی هیات مدیره و مدیرعامل رسیده و نه او از آینده خود در این تیم اطمینان دارد و به همین منظور منتظر 4 هفته باقی مانده لیگ است.

پیکان در حالی که در هفته‌های گذشته در کسب نتیجه موفق نبوده و حضور صمد مرفاوی هم نتوانسته تغییری در این تیم به وجود بیاورد جزو تیم‌هایی است که سرنوشت‌شان در لیگ چهاردهم با ابهام روبروست و آنها در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شوند. مرفاوی نیز مانند همتایان خود در پایین لیگ منتظر پایان لیگ است تا سرنوشت حضورش در این تیم مشخص شود.

1394/02/02 16:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن