تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799257100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامی: هیچوقت به وحید مثل برادر در تیم نگاه نکردم/ سرسوزنی سرافکنده نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بعد از احراز دوپینگ 5 بازیکن هفت الماس قزوین
اسلامی: هیچوقت به وحید مثل برادر در تیم نگاه نکردم/ سرسوزنی سرافکنده نیستم
سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین بعد از جریمه به خاطر دوپینگ 5 بازیکن تیم، از قرار داشتن برادرش در لیست دوپینگی ها، بی گناهی خود و ادامه کار در لیگ با 6 بازیکن می گوید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان دوپینگ دسته جمعی بازیکنان تیم بسکتبال هفت الماس قزوین، انگشت اتهامات پیش از همه به سمت محمدرضا اسلامی سرمربی این تیم نشانه می رود. اسلامی تیم خود را یک شبه کنار هم جمع نکرد بلکه بیشتر بازیکنان هفت الماس طی چند سال گذشته در کنار هم باقی مانده و تعدادی از آنها در تیم ملی جوانان نیز همراه این مربی حضور داشتند.
با این وجود سرمربی هفت الماس با قاطعیت می گوید هیچ اطلاعی از دوپینگ بازیکنانش نداشته است و حتی امروز دوم اردیبهشت بعد از اعلام رأی کمیته انضباطی به فدراسیون مراجعه کرده و نسبت به جریمه خود و همراهانش در کادرفنی هفت الماس اعتراض رسمی کرده است.
سرمربی چه نظارتی در تعطیلات میان دو فصل دارد؟
اسلامی می گوید: کمیته استیناف هفته آینده در مورد اعتراض ما تشکیل جلسه می دهد. گفته اند به خاطر عدم نظارت کافی کادرفنی جریمه شده اند. اما سرمربی تیم قبل از فصل چه نظارتی می تواند روی بازیکن داشته باشد؟ حتی در بین فصل و زمان تمرین هم چنین نظارتی جای سوال دارد. این نظارت برعهده ما نیست بلکه خود بازیکن، خانواده و باشگاه محل تمرین مقصرند. ما که در خانه نشسته ایم، چطور بر بازیکنی که در باشگاه بدنسازی شهرستان خود تمرین می کند، نظارت داشته باشیم؟

اردیبهشت شروع کردیم اما چند ماه بازیکنان را نداشتیم
اسلامی در ابتدای فصل مدعی بود که زودتر از تمام تیم ها و از اردیبهشت 93 تمرینات فصل جدید را شروع کرده اند به این ترتیب بازیکنان تیم قبل از فصل هم در اختیار او بوده اند. اما سرمربی هفت الماس توضیح می دهد: ما هر هفته 3 تا 4 روز در ماه اردیبهشت اردو داشتیم. بعد از آن به خاطر امتحانات خرداد، تمرینات تیم ملی و مسابقات تیم ملی جوانان بازیکنان را چند ماه در اردوی باشگاهی نداشتیم و فقط برای آمادگی ذهنی، هر ماه چهار روز به تمرین می آمدند، برنامه می گرفتند و می رفتند. اردوی کامل تیم از شهریور شروع شد. در این فاصله هم به شهر خودشان می روند، داروی مکمل دریافت می کنند و هر کاری که به ما ارتباطی ندارد.
 
جوان هستند، فریب می خورند
مربی سابق تیم ملی جوانان در توجیه کار بازیکنان خود می گوید: این بازیکنان جوان هستند. متاسفانه با انگیزش جوانی آنها را فریب داده اند. اتفاقا تمام آنها در جلسه با دکتر، اطلاعات کامل مربوط به مقادیر استفاده و محل مراجعه خود را داده اند تا مقصر اصلی شناخته شود. به هر حال در این میان آبروی یک سری آدم در میان است.
اسلامی از مطبوعات هم دلخور است و می گوید: در مطبوعات زود قضاوت می کنند و همین هم به اذهان عمومی کشانده می شود. نمی گویند شاید یک درصد ماجرا از خارج تیم بوده است. آبروی آدم ها در این میان چه می شود؟ البته وقتی 3 تا 4 نفر از بازیکنان یک تیم دوپینگی از آب در می آیند، این شبهه پیش می آید که جریان سازماندهی شده است اما خوشبختانه خود کمیته انضباطی هم به این نتیجه رسیده است که ماجرا این نیست. 
هیچوقت به وحید مثل برادر در تیم نگاه نکردم
تمام حرف های اسلامی هم که پذیرفته شوند، قرار داشتن نام برادر وی در لیست دوپینگی های تیم، باور بی اطلاعی او را سختتر می کند. سرمربی هفت الماس تاکید می کند: اتفاقا برادرم از روز اول در تیم مثل بازیکنان دیگر بود. من هیچوقت به وحید مانند برادر در تیم نگاه نکردم. ضمن اینکه خانواده های ما هم ارتباطی به آن شکل ندارند. چون او ساکن قزوین و من ساکن تهران هستیم، شاید ما 2 یا 3 ماه یک بار هم به صورت خانوادگی یکدیگر را نمی دیدیم اما تمام این جریانات مانند یک پازل کنار هم قرار می گیرند و جریان را سختتر می کنند. به خواست خدا در آینده همه چیز مشخص می شود.
جریمه ما کم لطفی بود
وی ادامه می دهد: تصمیم به جریمه ما هم کم لطفی بوده است. باید تعریف سرمربی را در نظر گرفت که بین دو فصل چطور ممکن است نظارت کند. وظایف ما کاملا فنی و مربوط به بازی است. هیچ مدرکی هم دال بر کم کاری یا دخالت وجود ندارد.
 
اسلامی معتقد است زمان همه چیز را مشخص می کند و با اثبات بی گناهی او، در سال های آینده هم تیم خواهد داشت. وی می گوید: همانطور که قبلا می گفتند این تیم سرخپوست است و بازیکنان کاراته بازی می کنند اما در نهایت بازی خوب آنها مشخص شد، گذر زمان واقعیت این ماجرا را هم مشخص می کند. در این میان خوشحالیم که اتهامات از باشگاه به عنوان نماینده مجموعه ای چند میلیاردی برداشته و با آبروی آنها بازی نشد. 

با 6 نفر ادامه می دهیم

بعد از تمام این ماجراها، هفت الماس چطور لیگ را ادامه می دهد؟ اسلامی می گوید: ما با همان 6 نفر لیگ را ادامه می دهیم. البته به فدراسیون درخواست داده ایم که کارت دو بازیکن نوجوان و جوان را هم صادر کنند تا لیگ را با 7 یا 8 بازیکن تمام کنیم.

وی در نهایت می گوید: من سرسوزنی پیش وجدان خود سرافکنده نیستم چون برای خدمت به بسکتبال برنامه ریزی کردم و حالا هم کاملا مقتدر با سینه ستبر کارم را انجام می دهم حتی با 5 بازیکن نوجوان و جوان که شاید پختگی حضور در مسابقات قهرمانی کشور را هم نداشته باشند. به امید خدا با اتمام لیگ، یک مشاور هم می گیرم تا سرنخ اتفاقات اخیر را پیدا کنیم و روشن شود پشت این قضایا چه بوده است؟ به این ماجرا هم خواهیم رسید که اسلامی تمام شدنی نیست.
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

بازگشت هفت الماس منهای دوپینگی ها/ سفر گرگانی ها به تهران
تیم بسکتبال هفت الماس قزوین رفع تعلیق شد
صفرزاده: شیطنت یک مربی از فینال دورم کرد/ من مغضوب مشحون نیستم




۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن