تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعاتی نخبگان مازندرانی‌ مقیم تهران تهیه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار مازندران بانک اطلاعاتی نخبگان مازندرانی‌ مقیم تهران تهیه می‌شود خبرگزاری پانا: استاندار مازندران گفت: با برگزاری همایش نخبگان مازندرانی مقیم پایتخت یک بانک اطلاعاتی از این نخبگان تهیه می شود تا از این ظرفیت برای توسعه مازندران استفاده گردد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ساعت 10:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، ربیع فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری همایش نخبگان مازندرانی مقیم پایتخت، با بیان اینکه با تجمیع نخبگان مازندرانی مقیم تهران، بانک اطلاعات نخبگان را تهیه کردیم، اظهار کرد: با تهیه این بانک اطلاعاتی، از ظرفیت و توانمندی‌های این افراد برای توسعه استان به‌خوبی استفاده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مازندران به لحاظ نیروی انسانی قوی و کارآمد، در سطح مناسبی قرار دارد، افزود: نیروی‌های انسانی مازندران در بسیاری از وزارتخانه‌ها حضور دارند که می‌توانند برای توسعه علمی، اقتصادی و کشاورزی استان موثر باشند.
استاندار مازندران یادآور شد: برای نظم دادن به این‌ تجمع،  کمیته های تخصصی را مشخص کرده و افرادی که علاقمند به فعالیت در این کمیته‌ها باشند را انتخاب می‌کنیم.
این مسئول با بیان اینکه برای تقویت و توسعه استان مازندران نیاز داریم که از نیروهای انسانی کارآمد مازندرانی همه نقاط کشور استفاده کنیم بیان کرد: برگزاری این نشست زمینه شناسایی توانمندی‌های مازندران در سایر نقاط کشور را فراهم می‌کند.
فلاح با اعلام اینکه رسانه‌ها نیز نقش اثرگذاری برای معرفی نیروهای توانمند مازندرانی برای توسعه استان دارند، خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست، زمینه‌ساز معرفی نیروهای انسانی مستعد استان برای توسعه را رقم می‌زند.
وی با اعلام اینکه مازندران برای توسعه نیاز به حضور فعالیت بخش خصوصی دارد تصریح کرد: در کنار برگزاری این‌گونه نشست‌ها می‌توان افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در استان را نیز شناسایی کرد و این تجمع می‌تواند نهاد اجتماعی خودجوش برای توسعه مازندران باشد.
استاندار مازندران گفت: در کنار این‎گونه نشست‌ها به نقطه نظرات افراد گوش داده و نسبت به رفع چالش‌ها و تنگناها اقدام می‌کنیم.    
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن