تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناطقی: آب و هوا و باد، پیش بینی‌ها را بهم زد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ناطقی: آب و هوا و باد، پیش بینی‌ها را بهم زد
رکاب زن سرعتی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: در مسابقات لیگ امسال با آمادگی کامل شرکت کردم اما آب و هوا باد باعث شد رکورد مناسبی بدست نیاورم.

ناطقی: آب و هوا و باد، پیش بینی‌ها را بهم زد
حسین ناطقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مرحله اول لیگ پیست دوچرخه سواری و جا به جایی رکورد 4 متری تعقیبی ایران اظهار کرد: 2 ماه پیش از شروع لیگ، باشگاه سپاهان یک اردوی بسیار خوب برای ما در صفاییه اصفهان برگزار کردو در آن جا تمرینات خوبی را انجام دادیم و نتیجه‌اش جا به جایی یک ثانیه و سی و پنج صدم ثانیه رکورد 4 کیلومتر تعقیبی و اولی سپاهان در مرحله اول لیگ پیست شد.
 
 وی در ادامه افزود: لیگ امسال با توجه به آب و هوا و باد شدیدی که در پیست آزادی می وزید رکوردهای خوبی از خود بر جای گذاشتند و همه تیم‌ها تقریبا برای کسب سکو راهی مسابقات شده بودند.
 
وی در خصوص عملکرد نه چندان راضی کننده قهرمان سال گذشته پیست  تیم پیشگامان کویر یزد بیان کرد: تیم پیشگامان امسال تمامی سرمایه گذاری خود را در قسمت جاده گذاشته است و در لیگ پیست با نفرات جوان و بومی حاضر شد  اما سال گذشته تقریبا بهترین‌های دوچرخه سواری پیست در این باشگاه پا می زدنند به این دلیل قهرمان شدند، اما  امسال باشگاه سپاهان با یک سرمایه گذاری و برنامه ریزی صحیح برای قهرمانی در لیگ راهی مسابقات شده است و فکر می کنم می‌توانیم سکوی اول را در آخر از آن  خود کنیم.
 
ناطقی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات و داوری‌ها راضی کننده بوده است یا خیر، تصریح کرد: برگزاری لیگ امسال با توجه به اینکه مرحله اول بود به نسبت سال گذشته با نظم و برنامه ریزی بیش تری برگزار شد و داوری‌ها نیز راضی کننده بود و تیم‌ها بر خلاف سال گذشه هیچ گونه اعتراضی به مسابقات نداشتند. 
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

با برنامه ریزی صحیح رکورد ایران را تغییر دادیم
یکی از 3 جایگاه اول تا سوم را از آن خود خواهیم کرد
لیگ امسال با کیفیت‌تر سال قبل خواهد بود/چند سال آینده سپاهان قبل دوچرخه‌سواری از آسیایی شود
فدراسیون دوچرخه سواری در سال 93 نمره قابل قبولی گرفت




۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن