تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومی با تیم بومی دلچسب تر از قهرمانی سال گذشته بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد:
سومی با تیم بومی دلچسب تر از قهرمانی سال گذشته بود
سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد گفت: تیم پیشگامان با سیاست بومی شدن راهی مسابقات شد و رتبه سومی را کسب کرد.

سومی با تیم بومی دلچسب تر از قهرمانی سال گذشته بود
سید مصطفی سید رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مرحله اول لیگ دوچرخه سواری پیست بیان کرد: تیم پیشگامان کویر یزد امسال با یک سیاست حضور رکاب زنان بومی در لیگ در مسابقات ظاهر شد  در ماده امونیوم توانست اولی و دومی را بدست بیاورد و سکوی سوم را از آن خود کند که این سومی از قهرمانی سال گذشته برای من بسیار دلچسب تر است زیرا 3 رکاب زن سرعتی و 3 استقامت رو حرفه ای تیم را بیرون گذاشتیم و با  جوان ها راهی این رقابت ها شدیم.
 
وی در خصوص عملکرد دوچرخه سواران تیم های دیگر اظهار کرد:  تیم های سپاهان و مس کرمان امسال تیم های خوبی را بستند و نتیجه‌اش را توانستند در  لیگ ببینند و تیم های دیگری مثل پتروشیمی و شهرداری تبریز نیز سرمایه گذاری خود را در قسمت جاده گذاشتند اما تیم شهرداری تهران در قسمت سرعتی با حضور محمود پراش یک عملکرد خوب را از خود نشان داد.
 
سرمربی تیم پیشگامان در پاسخ به این پرسش که آیا  برگزاری مسابقات و داوری ها راضی کننده بوده است یا خیر اظهار داشت: تا زمانی که فدراسیون نتواند پخش مستقیم مسابقات را بگیرد تا لیگ دوچرخه سواری بازتاب داشته باشد برگزاری ها خوب نخواهد بود زیرا جذب حامی برای باشگاه ها و حتی خود فدراسیون سخت می شود و همین دلیل لیگ پیست را ما خیلی جدی نمی‌گیریم و با همین حضور تیم بومی در لیگ 200 میلیون صرفه جویی برای ما داشته است که آن را برای بخش جاده و حضور در مسابقات بین‌المللی صرف می کنیم که هم بازتاب بیشتری برای ما دارد و هم بازگشت سرمایه است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: داوری های مرحله اول لیگ به نسبت پارسال از ظریب اشتباه کمتری برخوردار بود و تیم ها اعتراض کمتری نسبت به قضاوت ها و رکوردگیری‌ها داشتند.
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

قهرمانی سال پیش را تکرار خواهیم کرد
دارنده سهمیه المپیک ریو سال 2015 را با موفقیت استارت زد
موفقیت‌های سال 93 را نباید به پای فدراسیون نوشت
دارنده سهمیه المپیک ریو سال 2015 را با موفقیت استارت زد




۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن