تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینیستا: می خواهیم به فینال برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اینیستا: می خواهیم به فینال برسیم
آندرس اینیستا که در بازی رفت مقابل پی اس جی مصدوم شده بود و در بازی مقبال والنسیا نیز غیبت داشت، امشب بازگشتی پرفروغ به ترکیب بارسا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان امروز بارسلونا، در کنار نیمار، ستاره اول نیمه اول بازی برگشت بود. او پاس گل اول بارسا را به زیبایی برای نیمار مهیا کرد و در نیمه دوم جای خود را به ژاوی داد.
اینیستا پس از اتمام بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن(2-0 بارسا) به خبرنگاران گفت:" خوشحالیم که از این مرحله به سلامت گذر کردیم و به یک نیمه نهایی دیگر رسیدیم. از اینکه در پیروزی بارسا سهیم بودم نیز خوشحالم. امشب، شب خوبی برای همه هواداران بارسا بود.
بازی آسانی نداشتیم و با دقت و تمرکز بالا موفق شدیم یک بار دیگر پی اس جی را شکست دهیم. بخاطر برتری در بازی رفت، کمی خیالمان آسوده بود اما می دانستیم که آن پیروزی می تواند خطرناک هم باشد. هرگز پی اس جی را دست کم نگرفتیم و این رمز پیروزی مجدد ما بود."

اینیستا در ادامه افزود:" برای این بازی خوب مهیا شده بودیم. برتری در بازی رفت به ما اعتماد به نفس و اطمینان داده بود. در بهترین شرایط ممکن قرار داریم ولی در پیروزی امشب مقابل پی اس جی، برخی جزئیات تعیین کننده بودند."

بارسا برای هشتیمن بار در 10 سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. اینیستا در این رابطه گفت:" این یک آمار مهم و فوق العاده است.هم سطح با اعتبار باشگاه و بازیکنانش. حالا در نیمه نهایی هستیم و باید سعی کنیم به فینال برسیم.مشکل است بگوییم ما شانس اول قهرمانی هستیم. سه تیم دیگری که به این مرحله می رسند نیز تیم هایی قدرتمند هستند."



1394/02/02 01:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن