تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف سارق داخل خودرو به 22 فقره سرقت درقم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
اعتراف سارق داخل خودرو به 22 فقره سرقت درقم موج-فرمانده انتظامي شهرستان قم ازدستگيري يک سارق داخل خودرو دراين استان خبر داد و گفت: متهم در تحقيقات پليس به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، فرمانده انتظامي شهرستان قم با اعلام اين خبر گفت: در پي چندين فقره سرقت داخل خودرو در استان مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت تا اينکه سارق توسط کلانتري 12 قم دستگير شد.
وي با بيان اينکه سارق در مکان خلوت و با انتخاب خودرويي که وسيله اي در آن نظرش را جلب مي کرد با تخريب درب خودرو اقدام به سرقت از آن مي کرد،گفت:نامبرده درتحقيقات تکميلي به 22 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ هادي ديده ور اضافه کرد: در نهايت متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي استان شد.
وي با توصيه به شهروندان تاکيد کرد: خودروهايشان را در پاركينگ منازل و يا پاركينگ هاي عمومي سطح شهر پارك کرده و از پارك كردن آن داخل كوچه و يا خيابان خودداري كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان قم با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از اين خودروهايي که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهيزات ايمني بوده اند،گفت: اگر چنانچه شهروندان پاركينگ ندارند و مجبورند خودرو را بيرون از منزل پارك كنند حتماً از تجهيزات ايمني مانند دزدگير استفاده كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن