تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبرگزاری پانا: کمیته انضباطی رای های خود در خصوص تخلفات تیم های حاضر در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صادر کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت ساعت 13:18

خبرگزاری پانا+کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم بعثت کرمانشاه و شهرداری ارومیه روز 25 اسفند ماه برگزار شد و از سوی ایزد سیف الله پور، مدیر تیم بعثت کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر درگیری فیزیکی با تیم مقابل رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 65 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
رضا رستمی، مربی تیم بعثت کرمانشاه نیز به دلیل درگیری فیزیکی به بازیکنان تیم مقابل به سه جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
فرهاد فضلی، بازیکن تیم شهرداری ارومیه نیز به دلیل فحاشی و اهانت شدید به داور و عوامل اجرایی تیم بعثت کرمانشاه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
محرومیت یک جلسه ای برای سرپرست تیم استقلال ب تهران
بازی دو تیم شهرداری زنجان و استقلال ب تهران روز دهم فروردین ماه انجام شد. ابوالفضل قدیمی پور، سرپرست تیم استقلال ب تهران به دلیل اصرار بر نقض مقررات و ایجاد وقفه در مسابقه، طبق مواد 56 بند 63 ماده 63 به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم استقلال ب تهران
دیدار دو تیم پارس جنوبی و استقلال ب تهران روز 25 اسفند ماه برگزار شد و از سوی علیرضا آکوستانی، کمک مربی پارس جنوبی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و نقض مقررات رخ داد. وی طبق بند یک و سه ماده 63 به تذکر کتبی محکوم شد. تیم استقلال ب تهران به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل رفتار غیر ورزشی که از سوی امیر ابراهیم بیگی بازیکن استقلال ب تهران رخ داد، این بازیکن به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن