تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا با حجازی و روشن جلسه گذاشتی؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چرا با حجازی و روشن جلسه گذاشتی؟
حدود 30 هوادار استقلال صبح امروز در حالی که بنری با عکس امیر قلعه‌نویی به همراه داشتند، جلوی دفتر استقلال حاضر شدند تا اعتراض‌شان را به گوش مدیرعامل این تیم برساند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور بهرام افشارزاده در دفتر سایت ناصر حجازی و ملاقات با آتیلا حجازی و حسن روشن به مذاق طرفداران امیر قلعه‌نویی خوش نیامده است. در حالی که این دو پیش از این بارها علیه سرمربی حال حاضر استقلال موضع سفت و سختی گرفته بودند و انتقادات تندی را متوجه قلعه‌نویی کرده بودند، بهرام افشارزاده با حضور در این جلسه به این مساله دامن زد و باعث دلخوری قلعه‌نویی و هوادارانش شد.

به همین منظور صبح امروز و راس ساعت 11، حدود 30 هوادار با تجمع جلوی دفتر باشگاه در علامه اعتراض خود را از بابت این قضیه به گوش مدیرعامل تیم‌شان رساند. هواداران که به شدت بابت این رفتار افشارزاده ناراحت بودند در ادامه با حرف‌های نقدی‌زاده، رییس کانون هواداران این تیم کمی آرام شدند. نقی‌زاده با حضور در جمع هواداران ناراضی گفت: کاری که می کنید اشتباه است و من به عنوان رییس کانون هواداران در کنار شما هستم و قبول دارم آقای افشارزاده تجربه این مساله را نداشت و منظوری خاصی نداشت.

در ادامه میرشاد ماجدی، سرپرست این تیم هم در کنار هواداران حاضر شد و گفت: کاملا به شما حق می‌دهم که ناراحت و عصبانی باشید و اما باید درک کنید که تیم در حال حاضر به آرامش نیاز دارد. افشارزاده اگر به آن جلسه رفته بود به دنبال این بود تا شرایط را به نفع استقلال کند و جو انتقادآمیز و حاشیه ساز علیه تیم را کاهش دهد. همه باید در این شرایط کمک کنند تا آرامش تیم حفظ شود.

در نهایت این جمع قرار گذاشتند از میان خود سه نفر را به نمایندگی انتخاب کردند تا فردا ساعت 11 با حضور در دفتر بهرام افشارزاده، با مدیرعامل این تیم گفتگو کند.


1394/02/01 13:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن