تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805307136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساعدت و همکاري شرکت‌هاي خدمات رسان براي اتمام پروژه مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار همدان: مساعدت و همکاري شرکت‌هاي خدمات رسان براي اتمام پروژه مسکن مهر موج - معاون فرماندار شهرستان همدان در كارگروه امور زيربنايي و تامين مسكن شهرستان همدان به پرو‍ژه‌هاي مسكن مهر استان اشاره كرد و گفت: شهر همدان با 12 هزار و 378 واحد مسكن مهر در بين شهرهاي استان پيشتاز است و امروز شاهد بهره‌برداري از اين واحدهاي مسكوني هستيم.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ محمد علي محمدي بيان داشت: در ابتداي انجام پروژه مسكن مهر دچار سردرگمي بوديم چرا كه وضعيت و افق و برنامه تدوين شده‌اي براي اين پروژه‌ها ديده نشده بود اما به لطف خداوند اين كار به سرانجام رسيد.
به گفته وي؛ 5 هزار و 48 واحد از تعداد واحدهاي مسكن مهر شهر همدان به صورت تعاوني مسكن هستند و لازم است براي خاتمه كار همه دستگاه‌هاي زيربط نهايت همكاري را داشته باشند.
معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار همدان به مسكن شهرهاي زير 25 هزار نفر پرداخت و گفت: مسكن مهر شهر قهاوند به پايان رسيده و مرحله واگذاري واحدها صورت گرفته است همچنين مسكن مهر مريانج 68 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و پروژه 174 واحدي مسكن مهر شهر جورقان تا پايان شهريور ماه به اتمام مي‌رسد.
محمدي از شركت‌هاي خدمات رسان براي اجراي هر چه بهتر پروژه‌هاي مسكن مهر تقدير و تشكر كرد و افزود: براي خاتمه پروژه‌هاي مسكن مهر همكاري و مساعدت ادارات خدمات رسان همچون شرکت توزيع برق، آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت گاز و شهرداري نياز است كه در برنامه زمان‌بندي شده كار را به پايان رسانيم.
در ادامه رئيس مسكن و شهرسازي شهرستان همدان به پروژه مسكن مهر اميد اكباتان پرداخت و گفت: تاكنون براي محوطه سازي و جدول‌گذاري‌، آسفالت و زيرسازي سايت مسكن مهر اميد اكباتان 4 ميليارد تومان هزينه شده است كه براي تكميل و اتمام كار 3 ميليارد تومان ديگر اعتبار نياز است.
رسول ابراهيم خاني ادامه داد: سايت اميد اكباتان 17 هكتار مساحت دارد كاربري انتظامي در اين سايت با تحويل زمين به نيروي انتظامي انجام شده است همچنين خدمات بهداشتي و درماني با واگذاري زمين صورت گرفته و كاربري مذهبي نيز در اين پروژه ديده شده است.
وي مسئله پايان كار مسكن اميد اكباتان را مطرح كرد و گفت: براي انجام هر چه بهتر پايان كار پروژه‌هاي مسكن مهر بايد كميته مشتركي با نمايندگاني از شهرداري، آتش‌نشاني، نظام مهندسي و فرمانداري تشكيل شود.
رئيس مسكن و شهرسازي شهرستان همدان ابراز داشت: استان همدان در مقايسه آماري در سطح كشور در افتتاح و پيشرفت فيزيكي پروژه مسكن مهر رتبه 5 را كسب نمود ولي متاسفانه در پايان كار با مشكل مواجه گرديد.
ابراهيم خاني به سايت مسكن مهر حاج شمسعلي اشاره كرد و گفت: براي تكميل پروژه مسكن مهر حاج شمسعلي 400 متر آسفالت خيابان اصلي پروژه، 440 متر ديوار حائل، 5 هزار متر خاكبرداري و 1800 متر جدول گذاري صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: خدمات روبنايي سايت حاج شمسعلي با طراحي كاربري تجاري، مذهبي و فرهنگي صورت گرفته است.
رئيس مسكن و شهرسازي شهرستان همدان تاكيد كرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده در خصوص انتشار آگهي پيش فروش ساختمان، هر فردي كه بخواهد واحد مسكوني خود را پيش فروش نمايد قبل از درج آگهي در نشريات بايد مجوز از مسكن و راه و شهرسازي اخذ نموده باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن