تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال ۹۳ به طور ميانگين ۸۸ درصد به فدراسيون‌ها پرداخت داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
هاشمي: در سال ۹۳ به طور ميانگين ۸۸ درصد به فدراسيون‌ها پرداخت داشتيم موج - معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۳ به طور ميانگين ۸۸درصد پرداختي به فدراسيون‌ها داشتيم.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت وزارت ورزش و جوانان، سيد مناف هاشمي در نشست مشترک وزير و معاونان وزارتخانه با فدراسيون‌هاي ورزشي در خصوص ماده 88، اظهار داشت: اين مسئله طي 3 ماه گذاشته از دغدغه‌هاي اصلي وزير بود که براي اين منظور قبل از عيد تيمي 7 نفره تشکيل داديم تا اين موضوع را بررسي کنيم.
وي با بيان اين که در اين‌باره به يک جمع‌بندي تازه رسيده‌ايم، گفت: اين گزارش پس از تائيد نهايي توسط مراجع ذي‌صلاح مورد بررسي قرار خواهد گرفت. براساس آن سالن‌هاي تخصصي که مورد نياز استان‌ها و فدراسيون‌ها است به تشخيص ادارات کل، فدراسيون‌ها و تأييد نهايي معاونت ورزش حرفه‌اي و قهرماني و در برخي مکان‌هاي خاص براي بانوان و همچنين حوزه همگاني در کميسيون ماده 88 بدون روش مزايده و به روش مديريت و هيئت امنايي بتوانيم اداره کنيم.
معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بيان اين که در سال 93 به طور ميانگين 88درصد پرداختي به فدراسيون ها داشتيم، عنوان کرد: در بحث ارزي نيز تمام درخواست‌هاي فدراسيون‌ها از طريق وزارتخانه اجابت شده است که اميدواريم سال 94 اين وضعيت ارتقا پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن